کمیته ویژه با کنترل کامل؛ WFI باید تمام اسناد را به گروه: IOA ارسال کند

انجمن المپیک هند (IOA) از دبیرکل WFI خواسته است تا اسناد رسمی از جمله ابزارهای مالی را به گروه ضربت خود تحویل دهد و روشن کند که مقامات خارج شده در اداره فدراسیون دخالتی ندارند. WFI گفت که مشکلی برای پیروی از دستور IOA ندارد زیرا آنها در حال حاضر با مقامات همکاری می کنند. IOA کمیته ویژه ای را برای مدیریت امور روزمره فدراسیون کشتی هند (WFI) و همچنین انجام بررسی های مربوطه در NSF تشکیل داده است.

کمیته ویژه توسط IOA به دستور وزارت ورزش پس از بازگشت چند کشتی گیر برتر ماه گذشته به محل اعتراض جانتار مانتار و خواستار دستگیری رئیس WFI بریج بوشان شاران سینگ به اتهام آزار جنسی زنان گیرودار تشکیل شد.

IOA روز جمعه نامه ای صادر کرد و گفت که تمام وظایف اداری، مالی و نظارتی اکنون توسط یک کمیته ویژه انجام خواهد شد.

مطابق با موارد فوق (دستورالعمل مورخ 12 مه 2023) بدینوسیله تصریح می شود که کمیته ویژه منصوب شده توسط IOA در رشته کشتی، کلیه وظایف و مسئولیت های فدراسیون ملی ورزش (WFI) را طبق فرمول بندی شده انجام خواهد داد. کد ورزش

“در طول وجود کمیته موقت، مقامات خروجی WFI هیچ نقشی در هیچ یک از وظایف رشته کشتی NSF نخواهند داشت و هیچ کار اداری، مالی، نظارتی یا سایر وظایف را انجام نخواهند داد. در نامه آژانس بین المللی انرژی که به این وزارتخانه و دبیرکل WFI نیز ارسال شده، آمده است.

در این بیانیه آمده است که مسئولان خروجی باید بلافاصله تمامی مدارک لازم از جمله اطلاعات ورود به سایت و اطلاعات شرکت کشتی گیران هندی را به کمیته ویژه تحویل دهند.

در نامه IOA آمده است: «مقامات خروجی WFI دستور داده می شوند تا تمام اسناد رسمی از جمله مدیریت وب سایت، ابزارهای مالی، جزئیات ورود به سیستم برای ورود ورزشکاران هندی در رویدادهای بین المللی و غیره را بلافاصله به کمیته ویژه تحویل دهند.

دبیر کل WFI VN Prasud گفت که آنها هیچ مشکلی برای تحویل تمام اسناد مربوطه به هیئت مدیره IOA ندارند.

“این یک رویه عادی است. زمانی که کمیته نظارت تشکیل شد، ما نیز تمام مدارک لازم را از طریق کارکنان خود در اختیار آنها قرار دادیم. اکنون یک تیم ویژه وجود دارد و ما می‌توانیم مدارک مورد نیاز برای اجرای WFI را در اختیار آنها قرار دهیم. .

“مشکلی نیست. مهلت ما در حال حاضر تمام شده است و IOA و دولت مسئول هستند، درخواست این اسناد یک روال عادی است.” کمیته ویژه قبلاً قوانین و مقررات مربوط به برگزاری آزمون های مقدماتی انتخابی تیم های هند برای مسابقات قهرمانی کشتی زیر 17 و زیر 23 سال آسیا 2023 را نهایی کرده است.

دادگاه ها از 17 می در پاتیالا برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی آسیا در بین کشتی گیران زیر 17 و 23 سال 19 تا 28 خردادماه در بیشکک برگزار می شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله