“کمبود استعداد”: سونیل گاواسکار تحت تاثیر بازیکنان بدون بازی برای IPL 2023 قرار نگرفت

سونیل گاواسکار گفت که استعدادهای جوان هیجان انگیزی را در چند هفته اول IPL ندیده است.© اینستاگرام

فصل جاری لیگ برتر هند (IPL) شاهد رقابتی هیجان انگیز بوده است. از پنج شش های رینکو سینگ از کلکته نایت سواران (KKR) در فینال گرفته تا صعود سای سودارشان با چوب برای مدافع عنوان قهرمانی، این مسابقات شاهد عملکردهای فوق العاده ای از بازیکنان هندی غیرمسابقه بود. با این حال، سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند می گوید که در چند هفته اول فصل هیچ استعداد جوان هیجان انگیزی ندیده است.

گاواسکار گفت که او کمبود استعدادهای جوان هیجان انگیز را در همه بخش ها می بیند و افزود که انتظار ندارد این وضعیت تغییر کند.

ایندیان اکسپرس به نقل از سونیل گاواسکار در ستون خود برای Sportstar می‌گوید: «…مگر اینکه برخی از جواهرات پنهان هنوز کشف نشده باشند، بخش بولینگ سریع، بخش‌های بت‌بازی و اسپین بولینگ فاقد استعداد هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

گاواسکار علیرغم همدردی با بولرها به دلیل ماهیت کریکت T20، گفت که عدم برنامه ریزی مسابقه اوضاع را برای آنها بدتر کرده است.

به نظر می رسد بخش بولینگ نیز فاقد استعداد است. در حالی که واضح است که فرمت T20 برای بولرها بسیار سخت است، عدم برنامه ریزی و تفکر زیاد در هنگام گیر کردن خمیر در آنها نگران کننده است. اسپینرها سرعت بولینگ را به سختی تغییر می‌دهند و زمانی که بولینگ می‌شوند، شبیه دویدن‌های متوسط ​​به نظر می‌رسند، که دقیقا همان چیزی است که خفاش‌ها به دنبال آن هستند.”

چنای سوپر کینگز روز چهارشنبه در مسابقه هفدهم مسابقات IPL 2023 به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله