کلکته نایت رایدرز XI در مقابل SunRisers Hyderabad، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا لیتان داس اولین بازی خود را انجام خواهد داد؟

کلکته نایت رایدرز (KKR) وقتی در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در Eden Gardens به مصاف سان رایزر حیدرآباد برود، به یک هت تریک از پیروزی تبدیل خواهد شد. پس از باخت اولین بازی خود در فصل، KKR دو قهرمان بعید در دو مسابقه پیدا کرد تا کمپین خود را به پیش ببرد. اول، حمله شاردول تاکور با خفاش بود که رقبای پر ستاره رویال را در بنگلور غافلگیر کرد زیرا یک توپ 68 توپ 29 باعث شد KKR به اولین برد خود در این فصل برسد، یک پیروزی غالب 81 ران. رینکوی کم حاشیه پس از انجام بزرگترین دزدی در تاریخ T20، به مزه فصل تبدیل شد و در آخرین اور 31 ران به ثمر رساند تا برنده مسابقه شود.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم KKR XI در مقابل SRH می تواند باشد:

KKR ترکیب های شروع متفاوتی را در سه مسابقه امتحان کرده است و احتمالاً آنها دوباره در برابر SRH تغییر خواهند کرد. جیسون روی، بازکننده انگلیس و لیتون داس، بازکننده بنگلادش، می‌توانند مستقیماً به ترکیب اصلی تیم اعزام شوند.

آنها احتمالا جایگزین رحمان الله قرباز و آندره راسل خواهند شد. گورباز تا اینجای کار امیدوارکننده به نظر می رسید اما می توان او را قربانی کرد تا جا برای بازیکنان باتجربه باز شود. از سوی دیگر، راسل فصل گذشته روزهای سختی را سپری کرد و هنوز نتوانسته به میدان برود.

در همین حال، نارایان جگادیسان ممکن است دستکش های نگهبانی را بپوشد. ونکاتش ایر و نیتیش رانا با رینکو سینگ انفجاری در مرتبه میانی همراه خواهند شد. یک برد برای KKR که در حال حاضر سوم است، می تواند آنها را به بالای جدول برساند.

سونیل نارین و شاردول تاکور عمق بیشتری به ضربات KKR اضافه می کنند در حالی که اومش یاداو و لاکی فرگوسن حمله سرعت را رهبری می کنند. وارون چاکرابورتی تنها متخصص چرخش برای قهرمانان دو دوره خواهد بود.

KKR پیش بینی XI در مقابل SRH: جیسون روی، لیتان داس، ن. جاگادیسان، ونکاتش ایر، نیتیش رانا، رینکو سینگ، سونیل نارین، شاردول تاکور، اومش یاداو، لاکی فرگوسن، وارون چاکرابورتی

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله