“کلمه سرگردان:” MS Dhoni یک ملاقات ویژه با مادرشوهر خوشبو ساندار دارد. عکس را ببینید

MS Dhoni دلباز عاشقان کریکت در هند است. اما در چنای کاپیتان سابق تیم کریکت هند از جایگاه ویژه ای برخوردار است. او را «طلا» یا رهبر می نامند. عشق Dhoni به Chennai در طول سال ها افزایش یافت زیرا Chennai Super Kings به یکی از موفق ترین تیم ها در IPL تحت کاپیتانی او تبدیل شد. بین 9 تا 90 سالگی، دونی مورد علاقه همه در چنای است. بر اساس گزارش‌های متعدد، IPL 2023 می‌تواند آخرین دوره دونی باشد و او همچنان زندگی‌ها را لمس می‌کند.

Dhoni 41 ساله اخیراً با مادرشوهر خوشبو ساندار رهبر BJP ملاقات کرد. این سیاستمدار این دیدار فوق العاده را در شبکه های اجتماعی توصیف کرد.

“قهرمانان ساخته نمی شوند، آنها متولد می شوند. Dhoni آن را ثابت می کند. من برای CSK ما #Thala @msdhoni به خاطر گرمی و مهمان نوازی اش در تنگنا هستم. او با مادرم ملاقات کرد که در 88 سالگی قهرمان دونا را می پرستد و چیزی جز او نمی بیند. ماهی سالیان سال سلامتی و شادی به زندگیش اضافه کردی. از این بابت به شما تبریک می گویم. از @ChennaiIPL برای امکان پذیر ساختن این امر سپاسگزارم. CSK kku whistle podu!!» خوشبو ساندار در توییتی نوشت.

ستاره سابق CSK، Kedar Jadhav معتقد است که Ruturaj Gaikwad باید جانشین MS Dhoni به عنوان کاپیتان فرنچایز شود، زیرا ویکت گیر زمان را برای حرفه خود در IPL فرا می خواند. انتظار می‌رود که IPL 2023 آخرین فصل Dhoni به عنوان بازیکن در تورنمنت غنی از پول باشد. جاداو همچنین از بن استوکس به عنوان یک مدعی احتمالی برای کاپیتانی CSK نام برد، اما او اضافه کرد که ستاره انگلیسی باید در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته باشد تا در رقابت برای این نقش باقی بماند.

“من فکر می کنم Ruturai Gaikwad می تواند پس از MS Dhoni کاپیتان CSK شود. بن استوکس نیز در کنار راویندرا جادجا، کاپیتان بالقوه دیگری است. اما برای آن، استوکس باید امسال برای CSK خیلی خوب بازی کند. مقرون به صرفه بودن مسئله دیگری است. بنابراین من فکر می کنم Rituraj Gaikwad بهترین گزینه برای کاپیتان CSK بعد از MS Dhoni است.

در حراج های IPL 2023، CSK با استوکس به مبلغ 16.25 کرور قرارداد امضا کرد. از سوی دیگر، روتورای گایکواد از سال 2019 در تیم CSK حضور داشته است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله