کرم لایه بردار AHA چیست؟

اما باید این را حتما در نظر داشته باشید که در کنار فواید کرمهای لایه بردار، مصرف بیش از حد آن میتواند باعث حساس شدن و واکنشهای پوستی شود. در طول مصرف به علت حساس شدن پوست بر اثر لایه برداری حتما از کرم لایه بردار سازگار با پوست خود استفاده کنید. البته که بهتر است تعداد دفعات استفاده از کرم در روز و یا در هفته، توسط پزشک تجویز شود. همچنین میتوانید از لیفها، پنها یا پدهای لایه بردار استفاده کنید. امروزه، انواع کرم لایه بردار در بازار وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آنها به حفظ سلامت و زیبایی پوست خود کمک کنید.

به یاد داشته باشید که استفاده درست از کرم بسیار مهم است. رم لایه بردار 10درصد پوست 30میل درماتیپیک با لایه برداری، افزایش سنتز کلاژن و الاستین و رطوبت رسانی عمقی باعث جوانی، شادابی و شفافیت پوست میشود و علائم پیری زودرس را از بین میبرد. به فرایندی که سلولهای مرده از روی سطح پوست برداشته شده و سلولهای تازه و جوان جایگزین میشوند، لایه برداری صورت میگویند. آنها میگویند که کیفیت این کرم بهتدریج و در گذر زمان مشخص میشود و با نرمکردن پوست بهآرامی به رفع جوشها هم کمک میکند. این کرم بیرنگ و بوست و برای کسانی که از عصارههای بودار در کرمها خوششان نمیآید، گزینه مطلوبی بهشمار میرود.

این محصول حاوی (AHA) 10 درصد بوده که دارای خواص مرطوب کننده، تنظیم کننده ترشح چربی طبیعی بوده و به پاکسازی پوست کمک کرده و با از بین بردن لایه خارجی، مرده و تیره سطح پوست و پدیدارشدن لایه زنده و زایا بر روی پوست باعث کاهش قابل ملاحظه عمق چین و چروک های سطح پوست، محو و بیرنگ نمودن لک های قهوه ای می گردد. همچنین باعث یکدست شدن رنگ پوست و کاهش چین و چروک های پوست میگردد.

این کرم که یک لایه بردار است قادر به از بین بردن سلول های سطحی مرده پوست است همچنین منجر به کاهش چشمگیر چروک های صورت و گردن، ناشی از افزایش سن خواهد شد. یکی از راههای معمول برای لایه برداری پوست و از بین بردن جای جوش و لک، مراجعه به دکتر و صرف وقت و هزینه بسیار است، اما راههای ارزانتر و البته موثری نیز وجود دارد که در این مقاله قصد داریم درمورد راه حل دوم توضیح دهیم و به معرفی بهترین کرم لایه بردار و روشن کننده بپردازیم. این حالت در نهایت منجر به کدر شدن پوست و ایجاد جوش و لک های سیاه و سفید می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم لایه بردار ضعیف دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.