کایران پولارد پس از پخش مجدد نیوزیلند در سری T20I می گوید ، نمی خواهید احساس خنده کنید.

کایران پولارد پس از پخش مجدد نیوزیلند در سری T20I می گوید ، نمی خواهید احساس خنده کنید.

کایران پولارد در اولین T20I 75 گل از 37 گل در وست ایندیز به ثمر رساند.© خبرگزاری فرانسه


کایران پولارد ، کاپیتان وست هند هند با “شمشیرهای سفید” روز دوشنبه اعتراف کرد که انتظار ندارد میزبانان سری T20I کاملاً تیمش را شکست دهند. اظهارات Pollard زمانی انجام شد که سری سوم و نهایی T20I به دلیل بارندگی روز دوشنبه در خلیج Aval لغو شد. وندی افتتاحیه دو سری T20I را از دست داد و در مسابقه دوم شاگردان پولارد 238 دوش را در 20 شوت از دست دادند. Skipper Windies همچنین نظر خود را در مورد عملکرد شلخت پذیرفت ، که در دو سری اول T20I از کنار نشان داده شده است. بازدیدکنندگان می دیدند که آنها زین را پایین می اندازند و از کنار آن اغلب توپ را از دست آنها خارج می کنند.

بوق تجاری

“واضح است که ناامید شدم. به عنوان یک واحد ، انتظار نداشتم که اینقدر مورد ضرب و شتم قرار بگیرم. اونوس برای مبارزه و پیروزی در این مجموعه به عهده ما بود. شرایط کاملاً متفاوت از شرایطی است که ما از آن گرفته ایم. ما وقت کافی برای آموزش نداشتیم تا بتوانیم شبیه به هم باشیم. به طور متوسط ​​تمرین ویکت انجام داد ، بنابراین شکستن آن در نیوزیلند دشوار بود. فیلدینگ یک نگرش است. “به نقل از ESPNCricinfo ، پولارد.

“این تنها زمان حضور در پارک در مقابل 11 است. و اگر شما قصد انجام آن را ندارید ، کار سختی خواهد بود. بنابراین به عنوان افراد ، باید در آینه نگاه کنیم. ما نمی خواهیم احساس کنیم در اتاق رختکن می خندیم. اکنون ما این فرصت را داریم که به آن فکر کنیم و برگردیم. سال آینده با جام جهانی آینده بسیار مهم است. بنابراین اگر بازیکنان این نگرش را نشان ندهند ، می توانند بارگیری کنند. “

برخی از بازیکنان ویندیز که پس از بازی در لیگ برتر هند (IPL) مستقیماً به نیوزیلند وارد شدند وقت زیادی برای تمرین نداشتند زیرا مجبور شدند 14 روز خود را قرنطینه کنند.

بالا رفته

خود پولارد با خفاش در دست فرم خوبی را نشان داد و حتی در اولین T20I 75 شوت با 37 گل زد. اکنون وست هندی ها در یک سری تست دو مسابقه در برابر نیوزیلند به پیروزی می رسند.

تیم آزمون توسط جیسون هولدر هدایت می شود ، در حالی که برای نیوزیلند کین ویلیامسون و ترنت بولت به میدان می روند. اولین آزمایش قرار است از 3 دسامبر آغاز شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله