کایران ریج اعلام کرد که دولت کار با 1000 مرکز سلام هند را آغاز می کند که به بازنشستگان کمک می کنند


وزیر ورزش و جوانان اتحادیه ، كیرن ریججو روز سه شنبه گفت كه دولت تغییراتی در سیاست های مختلف ایجاد كرده و ابتكاراتی را برای تشویق و حمایت از ورزشكاران و جامعه ورزشی حتی پس از بازنشستگی آنها نیز گرفته است. ریج خطاب به دهمین اجلاس جهانی ورزش TURF 2020 که توسط FICCI برگزار شد ، خاطرنشان کرد: ما همچنین 1000 مرکز کوچک خلو در هند را در سراسر کشور افتتاح می کنیم تا به کارگیری بازنشستگان یا نقشی در شکل گیری فرهنگ ورزشی کشور کمک کنند.

بوق تجاری

“وقتی یک ورزشکار رنج می برد ، مانع نسل ها می شود. دولت همچنین اطمینان می دهد که جایزه نقدی ، حمایت مالی دولت به دست ورزشکاران و ذی نفعان تعیین شده می رسد.”

وزیر ورزش خاطرنشان کرد که هند از نظر ورزشی دارای پتانسیل عظیمی است ، اما اگر از آن به درستی استفاده و استفاده نشود ، پتانسیل مهم نیست.

ریججو گفت: “ما باید شهروندان را وادار به ورزش و تناسب اندام كنیم ؛ وقتی شهروندان نامناسب نیستند نمی توانیم در مورد هند مرفه صحبت كنیم. بدون اینكه ابتدا به خود اجازه موفقیت در عرصه ورزش را بدهیم نمی توانیم در مورد فرهنگ ورزش صحبت كنیم.”

وی از صنعت ، مشاغل و خانه های شرکتی خواست تا در ایجاد یک جامعه وسواس ورزشی با دولت متحد شوند.

“کمبود حمایت دولتی وجود دارد ، اما ما یک کشور ورزشی نیستیم. تلاش های دولت به تنهایی هرگز کافی نیست. این تلاش های مردم ، مشارکت مردم است که موفقیت ورزش را تعیین می کند.” وزیر ورزش گفت.

وی افزود: حتی اگر دو درصد از جمعیت هند یك ورزش را تماشا كنند ، چه در استادیوم ها و چه از طریق تلویزیون ، این بازی را محبوب كرده و باعث پیشرفت آن می شود. ما باید اطمینان حاصل كنیم كه ورزش به یك صنعت بزرگ در هند تبدیل می شود. این می تواند سهم بزرگی در اقتصاد داشته باشد. کشورها ، “ریج گفت.

علاوه بر این ، وزیر ورزش گفت که حرکات Klo هند و Fit India به شدت ادامه دارد.

ریج گفت: “حتی در طی همه گیری ، ما متوقف نشدیم. مکانیزم هایی که از فناوری دیجیتال استفاده می کنند برای کمک به دانش آموزان برای کسب دانش و ادامه آموزش ایجاد شده اند.”

وی افزود: “من هدف خود را قرار دادم تا هند را در میان 10 كشور مدال آور در بازیهای المپیك لس آنجلس در سال 2028 قرار دهم. برای انجام این كار ، تغییرات سیاسی مختلفی را آغاز كرده ایم.”

بالا رفته

در سخنرانی در این مراسم ، یاسادارا راجا اسکندیا ، وزیر ورزش و رفاه جوانان ، آموزش فنی ، توسعه مهارت ها و اشتغال ، دولت مادیا پرادش اظهار داشت که ادارات ورزش دولتی نیز می توانند تغییراتی ایجاد کنند.

“یک مثال بسیار خوب در این مورد این است که در آخرین بازی های المپیک ریو ، نیمی از تیم هاکی بانوان دولتی بودند. این نشان می دهد که اگر فردی مربی مناسبی داشته باشد ، استقلال ، زیرساخت های مناسب و امکانات ورزشی در اختیار او قرار می گیرد. او می تواند معجزه کند ، “Scindia گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله