“کاپیتانم را در رودخانه فروخت”: سونیل گاواسکار ستاره دی سی را برای دیوید وارنر کوبید.

دیوید وارنر پس از یک ترکیب وحشتناک با پریام گارگ، بدون توپ از بازی خارج شد.© AFP

دهلی کپیتالز (دی سی) در دیدار روز سه شنبه خود در لیگ برتر هند (IPL) یک پیروزی روحیه بخش مقابل گجرات تایتانز (GT) به ثبت رساند. با رهبری پر زرق و برق 51 امان خان و اجرای الهام گرفته بولینگ ایشانت شارما، دی سی در مجموع از 130 ران دفاع کرد تا با پنج ران پیروز شود. ارقام بولینگ 4-11 محمد شامی – بهترین بازیکن او در IPL – با وجود 59 شکست ناپذیر هاردیک پاندیا کاپیتان و راهول تواتیا هفت توپ 20 بی نتیجه ماند.

با این حال، دی سی شروعی فاجعه آمیز داشت، زیرا کاپیتان دیوید وارنر پس از اختلاط وحشتناک با پریام گارگ در اولین توپ اوور دوم مسابقه از زمین خارج شد.

وارنر که در غیاب ریشابه پنت هدایت دی سی را برعهده دارد، پس از پوشش نیمی از زمین، تنها برای دو ران از زمین اخراج شد و سپس متوقف شد زیرا پریام گارگ در محل چین باقی ماند.

سونیل گاواسکار، کاپیتان سابق هند، که در حال تفسیر مسابقه بود، به گارگ به دلیل “فروختن کاپیتانش” انتقاد کرد.

«دوران کجا بود؟ دویدن وجود نداشت. این کاملاً تقصیر پریام گارگ است. او کاپیتان خود را در رودخانه فروخت.

پس از پایان مسابقه، وارنر به بازیکنان امتیاز سومین برد را داد اما هیچ کلمه ای برای توضیح مبارزه آنها با خفاش نداشت.

“بولرهای ما فوق العاده بودند. چوب‌بازان ما سختی کشیدند، اما افتخار به نحوه ضربت زدن شامی است. به نحوه بازی امان و ریپال از آن زمان برای به ثمر رساندن این نتیجه افتخار می کنم.

ما فقط در حال یافتن راه‌هایی برای از دست دادن ویکت‌ها به صورت گروهی هستیم، من همیشه از زمانی که آنها تمام می‌شوند متنفرم.

امروز سعی کردیم با خفاش مثبت بازی کنیم، اما نتیجه نداد. سپس می‌خواستیم بیرون برویم و توپ را تاب دهیم، ویکت‌های اولیه بگیریم.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله