کافه رستوران برای تولد

اگر اهل کافه گردی در محیطهای خاص و لوکس باشید، کافه رستوران برای تولد پیشنهاد میکنیم که حتما سری به کافه هتل برج سفید بزنید. اگر به دنبال یک کافه رستوران متفاوت در شمال تهران هستید، پیشنهاد ما کافه ویکولو است.

• چطور یک جشن تولد در رستوران را برنامهریزی کنیم؟ از منوی غذایی رستوران خاقان میتوان متوجه شد که سبک این رستوران بینالمللی است، کافه رستوران برای تولد یعنی غذاهایی از ایران، ایتالیا، آمریکا و حتی هند و مکزیک هم در این منوی اشتهاآور یافت میشود.

منوی متنوع رستوران ارکیده مهستان برای تولد شامل انواع کباب نظیر کوبیده، سلطانی، بختیاری، کباب شاندیز مخصوص ارکیده، کباب بره، جوجه کباب، قزل آلا کبابی یا سرخشده، زرشک پلو با مرغ و باقالی پلو با ماهیچه یا گردن گوسفندی است کافه رستوران برای تولد که توسط سرآشپزان حرفهای و مجرب مجموعه طبخ میشود.

میانوعدههای کافه چای بار شامل انواع ساندویچ نظیر چیزاستیک، ساندویچ مرغ تندوری، ساندویچ بادمجان کبابی، رولهای فلافل یا کباب میشود. یکی از دلایلی که موجب میشود ارکیده بهترین کافه ایران باشد این است کافه رستوران برای تولد که ارکیده علاوه بر تمامی اینها، منوی رستورانی کاملی نیز دارد و امکان امتحان همزمان غذاهای اصیل ایرانی و نوشیدنیهای مختلف وجود دارد.

اما با وجود رستوران ارکیده اقدسیه برای تولد مگر جای نگرانی هم باقی است؟ طبقه دوم نگیما اما فضایی متفاوت دارد، یک روف گاردن مسقف کافه رستوران برای تولد با دکوری پاپ و مدرن و فضایی که بیشتر به کافهها میخورد که منویی فرنگی و جدید دارد.

کافه رستوران برای تولد

اما برگزاری یک جشن تولد خاص نیاز به فضایی گستردهتر و برنامهریزیهای بیشتری دارد؛ در این بین بهترین گزینهای که پیش روی شماست کافه رستوران برای تولد پیدا کردن یک رستوران خوب و لاکچری است تا عزیزان خود را شاد کنید و لحظات بینظیری را به ثبت رسانید.

به همین دلیل محیط کافه، تنوع منو، کیفیت غذا و نوشیدنی اهمیت بالایی برای مخاطبان کافهگرد دارد.کافههای روباز علاقهمندان خود را پیدا کرده است؛ چراکه بهواسطه زندگی آپارتماننشینی، پایتختنشینان هر از گاهی ترجیح میدهند کافه رستوران برای تولد که برای لحظاتی از فضای بسته فاصله بگیرند و در فضای باز و قدیمی برخی کافهها خوش بگذرانند. با اینکه منوی غذا محدود است؛ روی کیفیت و تازگی مواد اولیه دقت زیادی شده است.

پس از صرف غذا میتوانید از میان نوشیدنیهای گرم یا بستنیهای ژنیر، دسرتان را انتخاب کنید. پس اگر طالب یک جشن تولد هیجانانگیز هستید، کافه رستوران برای تولد با کافه ریبار تماس بگیرید و همهچیز را قبل از روز تولد هماهنگ کنید. پس اگر میخواهید تولد کودک خود و یا تولد عشقتان را در کافه برگزار کنید ارکیده اینجاست.

۱. انتخاب بهترین رستوران: بعد از اینکه در مورد جزئیات کافه رستوران برای تولد رستوران به صورت آنلاین یا حضوری اطلاعاتی را به دست آوردید، میتوانید میزبانی جشن باشکوه خود را به آن مجموعه بسپارید.

رستوران مخصوص تولد

به عنوان میزبان، مهمانانی که همدیگر را نمیشناسند باهم آشنا کنید، اگر برنامه خاصی برای بعد از شام هست جزئیات آن را به مهمانان ارائه دهید.

از صبحانه و میانوعده تا نوشیدنی سرد و بستنی، صبحانه، پیتزا و نوشیدنی گرم در منوی این کافه به چشم میخورد.عکاس: علیرضا کیخاساندویچ مرغ و بادمجان، ساندویچ مرغ پستو و پیتزا پپرونی جزو پرطرفدارترینها هستند کافه رستوران برای تولد و برای صبحانه میتوانید اسکرامبل اِگ با بیکن، بشقاب ایرانی، املت قارچ اسفناج و پنکیک سفارش دهید.

از آنجا که فضای باز کافه خیلی سریع پر میشود، بهتر است که از قبل جا رزرو کنید.منبع عکس: اینستاگرام کافه گراند حیاتانواع پاستا (پنه با سس آلفردو، پنه ناپولی)، ساندويچ (برگر، پنینی مرغ با سس پستو) و سالاد (سالاد سبز، سزار، کرنبری) در منوی کافه در نظر گرفته شده است.

غذاهای رستوران ناکایا شامل انواع غذاهای آسیایی میشود و در منوی آن سوپ، سالاد، سوشیهای کلاسیک و مدرن، پیشغذا، وعدههای کوچک و غذای اصلی کافه رستوران برای تولد نظیر استیک، مرغ و میگوی گریلشده، برنج و نودل به چشم میخورد.

رستوران مخصوص تولد

در داخل عمارت نیز یک کتابفروشی وجود دارد که عاشقان کتاب را به خود جذب میکند.عکاس: پرنیان کریمیمنوی کافه شامل میانوعده، صبحانه، نوشیدنی گرم و سرد و بستنی میشود که از آن جمله میتوان کافه رستوران برای تولد به لاته، دمنوش پرتقال رزماری، چای ماسالا، چیزکیک با سیب و دارچین و گردو و غیره اشاره کرد که قیمتهای آن نسبتا بالا است.

• اجرای موسیقی زنده را در برنامه خود داشته باشید: همه افراد عاشق یک سرگرمی هنگام خوردن شام هستند، برنامهریزی برای داشتن کافه رستوران برای تولد موسیقی زنده میتواند یکی از این موارد باشد تا مهمانان هنگام صرف شام هم از غذا و هم از محیط لذت ببرند.

رستوران برای جشن تولد در تهراندر منوی کافه میتوانید شاهد انواع سالاد و پیش غذا (بروسکتا بادمجان، سزار سوخاری، سالاد یونانی)، اسموتی (سامبا، فلورانس، استوایی)، غذای اصلی (استیک مخصوص، شاتوبریان، چیکن تندوری، میکس گریل)، پیتزا، پاستا، میلک شیک، کیک و دسر، نوشیدنی گرم و سرد، چای و دمنوش و آبمیوه طبیعی باشید. کافه رستوران برای تولد جدا از هزینههای کلی که باید برای غذا و رزرو میزها بپردازید، باید هزینهای جداگانه برای تزیین رستوران و برخی موارد دیگر هم پرداخت کنید.

برگزاری جشن تولدی بی نظیر با استفاده از این رستوران امکان پذیر خواهد بود.

باغ رستوران شاخه نبات می تواند خیال شما را بابت همه چیز راحت کند، این باغ رستوران با منظره بی نظیر و یک ساختمان کافه رستوران برای تولد بسیار بلند یک قاب عکس بسیار زیبا برای شما و مهمانانتان خواهد بود.

بهترین کافه رستوران ها برای تولد

این کافه مرتفع با استفاده از امکانات ویژهای نظیر میز چینی و دیزاین خاص، کیک تولد تازه، پخش موسیقی بهصورت زنده میتواند شب کافه رستوران برای تولد بهیادماندنی را رقم بزند. عکاس: آریا چوپانیکافه باغ کاریز، یکی از بهترین کافههای روباز غرب تهران است که بهدلیل داشتن محیطی آرام و دنج، تجربه متفاوتی را برایتان رقم میزند.