“کار با او بر روی یورکرز…”: ساندیپ شارما از تیم برجسته سریلانکا پس از پیروزی مقابل CSK تمجید کرد.

جدیدترین حرکت پیسر ساندیپ شارما، تیمش راجستان رویالز را به سومین برد خود در این فصل لیگ برتر هند (IPL) در مقابل چنای سوپر کینگز در استادیوم MA Chidambaram در چنای سوق داد. ساندیپ پس از دفاع 21 ران مقابل دو نفره ام اس دونی و راویندرا جادجا، گفت که او با مربی بولینگ سریع و یورکار غول پیکر لاسیت مالینگا در تورهای اورهای مرگ کار کرده و این به او کمک کرده است.

در گفتگو با مالینگا، ساندیپ در آخرین ویدئویی که در توییتر IPL به اشتراک گذاشته شده است، موفقیت خود را در غلبه بر مرگ تصدیق کرد. ساندیپ در این ویدئو گفت: “من با او (مالینگا) روی Yorkies کار کرده ام و به خوبی پیش می رود.”

در مسابقه تماس بین CSK و RR که برای آخرین بار به پایان رسید. CSK برای برد به 21 ران نیاز داشت. با این حال، دو توپ آخر ساندیپ، یورکی ها CSK را از عبور از تعقیب 3 ران محدود کردند. حتی پس از 32 توپ خطرناک Dhoni، CSK در دومین مسابقه خود در این مسابقات شکست خورد.

توپی که ماهی بهی زد یک توپ قوی بود. اگر شخص دیگری جلوی توپ می ایستاد، نمی توانست آن را بزند. فکر می کنم خوب کار کردم و همیشه خوب است که در سمت راست باشم.” Sandeep اضافه کرد.

مربی آر آر مالینگا از عملکرد بولینگ پیسر راضی به نظر می رسید. او همچنین به این واقعیت افتخار می کرد که ساندیپ تعدادی یورک را به دونی تحویل داد که او نیز موفق به ضربه زدن نشد.

لسیث مالینگا گفت: “من بسیار خوشحالم (از عملکرد ساندیپ) و امیدوارم او پیشرفت کند.”

با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و راویندرا جادجا (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های هیجان انگیز، در مسیر بودند زیرا در فینال اوور به 21 توپ نیاز بود.

امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni دویستمین بازی خود را برای CSK به روشی که می‌خواست در خانه معنوی خود با بیش از 30000 هوادار به پایان نرساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله