ژوزه مورینیو سوال سقوط “منچستر یونایتد” در لیگ اروپا را مطرح می کند


ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام گفت باشگاه سابق منچستر یونایتد یکی از محبوب ترین ها برای قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود ، اما شک دارد تیم هایی که نتوانسته اند به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند ، چگونه رقابت می کنند. یونایتد پس از شکست 3-2 مقابل LB لایپزیگ روز سه شنبه در بازی گروهی فینال لیگ قهرمانان اروپا ، در 32 سطح وارد رقابت سطح دو اروپا می شود. یونایتد با هدایت مورینیو در لیگ اروپا در سال 2017 قهرمان شد ، تیمی که به دنبال هدایت باشگاه فعلی خود “اسپرز” است تا روز پنجشنبه در رده بندی جدول گروه J تصمیم بگیرد.

بوق تجاری

پرتغالی گفت: “تیم هایی که حذف می شوند همیشه تیم های قدرتمندی هستند ، تیم هایی که معمولاً در مسابقات لیگ اروپا به این سطح تعلق ندارند.”

منچستر یونایتد یکی از بهترین تیم ها است. این گروه بسیار سخت بود ، “PSG” (“پاری سن ژرمن”) ، “منچستر” و “لایپزیگ” بسیار سخت بودند. همه ما می دانستیم که برای هیچ یک از آنها کار آسانی نیست و همه ما از این گروه می دانستیم که تیم اصلی به لیگ اروپا راه پیدا می کند. “

رئال مادرید و آژاکس قهرمان سابق اروپا نیز خطر سقوط به لیگ حذفی لیگ اروپا را دارند.

مورینیو اذعان کرد که کیفیت مسابقات توسط تیم های لیگ قهرمانان که بعد از کریسمس به میدان آمدند ، بهبود یافت ، اما صداقت ورزشی او را زیر سوال برد.

وی گفت: “بدون شک ، کیفیت در حال بهبود است ، شدت در حال بهبود است و این برای رقبا خوب است.”

“اما از نظر ورزشی ، این زمانی است که من فکر می کنم غیرمنصفانه است که تیمی که در یک رقابت موفق نشده است به یک مسابقه دیگر برود.”

اسپرز که قبلاً در 32 بازی گذشته صعود کرده است ، با پیروزی در گروه خود با پیروزی مقابل آنتورپ در روز پنجشنبه ، در اولین دور حذفی تلاش خواهد کرد تا از فرصت دیدار با تیم های قدرتمندتر جلوگیری کند.

تیم مورینیو در بازی برگشت در بلژیک مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، اما او می خواهد کار خود را در شمال لندن به پایان برساند.

بالا رفته

وی گفت: “ما كار خود را برای صعود به پنج مسابقه اول انجام دادیم و در حال حاضر در یك بازی در خانه ، با 2 هزار هوادار پشت سر خود ، این فرصت را داریم كه یك بازی انجام دهیم تا برای پیروزی در گروه تلاش کنیم.”

“این اساسی است؟ من فکر نمی کنم. فکر نمی کنم ما از بازی با هر تیمی در مرحله بعد لازم باشد که بترسیم ، اما البته معمولاً تیم هایی که در گروه ها برنده می شوند بهترین تیم ها هستند ، بنابراین اگر بتوانید از قرعه بعدی جلوگیری کنید ، فکر می کنم این یک مزیت باشد. “

مباحث ذکر شده در این مقاله