ژست ویرات کوهلی پس از بازی برای مصدوم KL راهول باعث احترام او از سوی هواداران شد. نگاه کن

در بازی رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز دوشنبه اتفاقات زیادی افتاد. ویرات کوهلی در مرکز بسیاری از دعواهای درون زمینی بوده است، خواه با نوین الحق پیسر LSG یا گوتام گامبیر. با این حال، کوهلی در یک لحظه دلخراش در زمین زمانی که او و محمد سراج، بازیکن RCB، KL Rahul مصدوم را که در همان مسابقه مصدوم شد، چک کردند، در مرکز صحنه قرار گرفت. ژست کهلی و سراج برای راهول دل بسیاری از هواداران را به دست آورد.

راهول هنگام تعقیب توپ در نزدیکی طناب مرزی در دیدار مقابل RCB از ناحیه همسترینگ آسیب دید. او پس از آن اتفاق در بازی به میدان نرفت و صرفاً از سر ناچاری در لحظات پایانی به میدان رفت.

پس از اینکه LSG در مسابقه شکست خورد، کوهلی و گامبیر درگیری در زمین بازی را آغاز کردند که در مورد آن بسیار صحبت می شد و هر دوی آنها 100 درصد هزینه مسابقه خود را جریمه کردند. با این حال، پس از طوفان در وسط، کهلی با همدردی با راهول صحبت کرد، که به نظر می‌رسید حال او را جویا شود.

راهول با کمک فیزیکدان تیم و یکی از هم تیمی هایش که روی نیمکت بود از زمین خارج شد. او به سختی راه می‌رفت و مدتی روی زمین بود که از درد می‌پیچید.

او ابتدا باسن راست خود را نگه داشت و قبل از اینکه روی زمین بیفتد لنگان لنگان می زند.

مصدومیت در آخرین توپ اوور دوم زمانی رخ داد که فاف دو پلسیس با پوشش اضافی مارکوس استوینیس را مغلوب کرد و راهول برای نجات مرز اجتناب ناپذیر وارد میدان شد. این نایب کاپیتان کرونال پاندیا بود که هدایت آیوش بادونی را بر عهده داشت و در کنار کایل مایرز برای افتتاحیه به میدان آمد.

میزان هر دو مصدومیت هنوز مشخص نیست، زیرا او برای خفاش بیرون نیامد و دوربین های تلویزیونی نشان دادند که او در رختکن نشسته است. او درد شدیدی داشت و مقداری پماد به ناحیه آسیب دیده زد.

اگر این پارگی عضلات چهارسر ران باشد تا کشیدگی، حضور او در فینال جام جهانی تست، جایی که او یک گزینه نگهدارنده ویکت است، می تواند در خطر باشد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله