چگونه Suryakumar Yadav تبدیل به SKY شد؟ India Star ارتباط Gautam Gambhir را فاش می کند

Suryakumar Yadav در اقدامی برای سرخپوستان بمبئی در IPL 2023© BCCI

ستاره تیم کریکت هند، Suryakumar Yadav برای بسیاری از طرفداران با نام “SKY” شناخته می شود و به یک نام مستعار کاملاً رایج در میان انجمن های کریکت تبدیل شده است. با این حال، یک داستان جذاب پشت این نام مستعار وجود دارد و پیوند مستقیمی با کاپیتان سابق لیگ برتر هند (IPL) گوتام گامبیر دارد. سوریاکومار فاش کرد که گامبیر در زمان حضورش در کلکته نایت رایدرز این نام مستعار را به او داده بود و بازکننده کهنه کار تصمیم گرفت نام او را کوتاه کند تا تماس را آسان‌تر کند.

“این (نام) در سال 2014/15 زمانی که من برای KKR بازی می کردم آمد. در آن زمان گوتی بای (گاوتام گامبیر) این نام را گذاشت زیرا سوریاکومار یاداو، به گفته او، قد بلندتر از آن بود که همه نام ببرند، بنابراین SKY از آنجا آمده بود.”

شورای بین المللی کریکت (ICC) جوایز جام جهانی آزمون 2021-2023 را اعلام کرد.

طبق یک بیانیه رسمی، این 9 تیم 31.4 کرور روپیه به اشتراک خواهند گذاشت که مشابه چرخه قبلی (2019-2021) است. هند در فینال WTC در لردز لندن از 7 ژوئن به مصاف استرالیا خواهد رفت. برندگان فینال WTC جایزه عظیم 13.22 کرور روپیه (تقریبا) را به خانه خواهند برد، در حالی که نایب قهرمانان 6.61 کرور روپیه به جیب خواهند زد. (تقریبا).

هیچ تغییری در جوایز این مسابقات وجود ندارد، که مانند اولین قهرمانی (2019-2021) با مجموع کیف پول 3.8 میلیون دلار (تقریباً 13.22 کرور روپیه) باقی مانده است. کین ویلیامسون نیوزلند جایزه 1.6 میلیون دلاری (تقریباً 6.61 کرور روپیه) ساوتهمپتون 2021 را پس از اینکه آنها در فینال شش روزه بارانی در WTC به هند پیروز شدند، با هشت ویکت برنده شدند.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله