“چگونه می توانم پیشنهاد خودم را رد کنم؟”: پاسخ آر. اشوین به یک خبرنگار در یک کنفرانس مطبوعاتی

R. Ashwin در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی CSK vs RR© BCCI/Sportzpics

با ورود راویچاندران آشیون به بازی در شماره 5، سوالات زیادی در مورد استراتژی راجستان رویالز در برابر چنای سوپر کینگز در بازی چهارشنبه لیگ برتر هند 2023 مطرح شد. اشوین در نهایت با یک توپ 22 توپ 30 به پایان رسید، اما چند نفر بودند که تعجب می کردند که آیا ارتقاء او به ترتیب ضربه زدن به امتیاز RR ضربه می زند. در یک کنفرانس مطبوعاتی، از اشوین در مورد نظرش در مورد این موضوع سوال شد و بازیکن همه جانبه رویالز با پاسخ او خبرنگار را مبهوت رها کرد.

کسانی هستند که معتقدند اشوین “به ابتکار خودش” به خفاش رفت. با این حال، کریکت باز کهنه کار این فرض را کاملا احمقانه یافت.

“آقا، من نمی‌دانم چگونه می‌توانم به خواست خودم وارد خفاش شوم؟ اگر می‌توانستم این کار را انجام دهم… منظورم این است که تعجب می‌کنم که مردم تمایل دارند باور کنند که من در حال اجرا هستم. این هرگز کارساز نیست. اشوین گفت: راستش را بخواهید، در هر مسابقه ای که بازی می کنیم، چه به عنوان یک نمایشگاه یا به عنوان یک ضربه زن، از من حمایت می شود. مطبوعات – کنفرانس ها

“اگر شما یک خمیر را در آن موقعیت قرار دهید و از آنها بخواهید به هر ترتیبی بروند، ممکن است برای هیچ موقعیتی داوطلب نشوند. اما برای افرادی مانند من که در طول فصل آنقدر ضربه نمی زنند، خوشحالم که فرصتی برای بازگشت حداقل به دست آوردم.”

اشوین به دلیل عملکرد همه جانبه خود در برابر تیم سابق CSK به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد. این بازیکن 37 ساله نه تنها گل 22 توپ 30 را به ثمر رساند، بلکه نقش کلیدی در مهار جریان چنای در وسط چارچوب داشت.

با توپ، بومی تامیل نادو تنها برای 25 دوش در سهمیه 4 اور خود 2 ویکت گرفت. با اخراج آجینکیا راهانه و شیوام دوبه، اشوین راجستان را به بازی بازگرداند، درست زمانی که به نظر می رسید چنای در معادله پیش می رود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله