“چگونه او 8 توپ اول را به توپ زد…”: راوی شاستری رایان پاراگ را فریاد زد و اهداف ستاره های RR را زیر سوال برد.

رایان پاراگ در برابر لاکنو سوپر جاینتز 12 توپ 15 به ثمر رساند© BCCI/Sportzpics

راجستان رویالز با 4 پیروزی در 6 بازی اول خود در صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار دارد. علیرغم اینکه این فرنچایز یکی از قدرتمندترین تیم‌ها را در لیگ T20 دارد، فهرست هنوز چند بازیکن دارد که هنوز ارزش خود را ثابت نکرده‌اند. یکی از آن بازیکنانی که هنوز پتانسیل خود را محقق نکرده است، رایان پاراگ همه کاره است. در واقع، بسیاری بر این باورند که این توپ 12 کند 15 پاراگ در مقابل سوپر جاینتز لوکهنو بود که بازی را از رویالز در روز چهارشنبه گرفت.

پاراگ پس از تبدیل شدن به هدف هواداران در رسانه های اجتماعی، مورد انتقاد راوی شاستری، سرمربی سابق هند نیز قرار گرفت، که پس از به ثمر رساندن تنها 4 ران از 8 توپ اول علیرغم بیرون آمدن با چوب در مرحله نهایی تعقیب، نیت او را زیر سوال برد. .

آنها سامسون را از دست دادند، باتلر و جیسوال را از دست دادند، اما هنوز به اندازه کافی، عمق زیادی داشتند. فکر می کنم آن دوره از بازی که رایان پاراگ وارد زمین شد و روشی که او هشت توپ اول خود را بازی کرد، روند مسابقه را تغییر داد. پادیکال در انتهای دیگر نیز ریتم خود را از دست داد.”

“دوش ها در انفرادی شروع شد و یک دوره 28 توپ بدون مرز پخش شد. سرمربی اسبق هند در ادامه گفت: وقتی آنقدر بدون محدودیت پیش بروید، برای خود مشکل ایجاد می کنید.

حتی کوین پیترسن، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس نیز از رویالز همه کاره انتقاد کرده است.

“آنها می دانستند که دنبال چه چیزی هستند. خوشبختانه آنها در بالای جدول هستند و از این شکست چیزهای زیادی یاد خواهند گرفت. آنها در مورد تغییرات در واحد ضربه زدن خود یاد خواهند گرفت. پاراگو مسئولیت به عهده گرفت، آنها بازی او را تماشا کردند. آنها. آن‌ها می‌توانستند خیلی زودتر برای کشتن بروند.” پیترسن معتقد است.

جایگاه ریا در تیم برای خیلی ها زیر سوال رفت. برد 15 ران شکست ناپذیر او در برابر لاکنو بالاترین رکورد او در مبارزات انتخاباتی تاکنون بوده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله