چگونه استراتژی پرخطر سانجو سامسون به او کمک کرد تا CSK MS Dhoni را شکست دهد

خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که بیش از 200 نفر در ورزشگاه ساوای منسینگ تماشا می‌کنند. از آنجایی که سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز، پس از برنده شدن در پرتاب، اولین ضربه زدن به توپ را انتخاب کرد، بسیاری از این تصمیم نگران بودند. با این حال، سامسون می‌دانست چه باید بکند. به لطف قهرمانی های یاشاسوی جیسوال و دهروو ژورل، سلطنتی ها 202 دوش را در جدول امتیازات قرار دادند و چنای سوپر کینگز را به 170/6 محدود کردند. حتی MS Dhoni اعتراف کرد که مجموع آن برای تیمش خیلی زیاد بود که نمی‌توانست آن را تعقیب کند.

پس از پایان مسابقه، سامسون اعتراف کرد که ابتدا با انتخاب ضربه زدن ریسک کرده است و خوشحال است که استراتژی پرخطر در پایان نتیجه داده است.

ما برای جو تیم و هواداران به برد در این بازی نیاز داشتیم، همچنین اولین بردمان در جیپور. ما نمی توانیم تک بعدی باشیم. اگر در Chinnaswamy یا Wankhede بازی می کنید، تعقیب خواهید کرد، اما با نگاهی به شرایط اینجا، من از این شانس استفاده کردم که اول ضربه بزنم. حتی زمانی که ما در حال ضرب و شتم بودیم، همه جوان ها پا می گرفتند و کار خود را انجام می دادند. طرز فکر حمله یک تغییر خوب است. سامسون پس از بازی گفت: اعتبار کاری که بازیکنان انجام می‌دهند به مدیریت و کادر پشتیبانی تعلق می‌گیرد.

راجستان موفق شد یک هدف 203 را تعیین کند که CSK باید آن را تعقیب می کرد. در تعقیب 203 دوش، روتوراج گایکواد و دوون کانوی بازکننده‌ها CSK را محتاطانه شروع کردند. آنها توانستند تنها 13 دوش را در سه اور اول خود انجام دهند و گایکواد در اوور بعدی کمی فشار را کم کرد و جیسون هولدر را برای 4 و 6 شکست داد.

بازیکنان RR به افزایش فشار روی مهاجمان CSK ادامه دادند. کانوی با دادن یک صید به سندیپ شارما در اواسط زایمان آدام زامپا تسلیم شد. در پایان نیمه در شش اور، CSK در حالی که گایکواد (34*) بدون شکست بود، 42 بر 1 بود.

زامپا ویکت دوم را به دست آورد. او گایکواد را به خاطر 47 توپ از 29 توپ که شامل پنج توپ چهار و شش توپ بود اخراج کرد. Devdut از طولانی به داخل می دود تا خوب بگیرد. CSK در 9.2 اور 69/2 بود.

CSK در 10 اور در حالی که شیوام دوبه (1*) و آجینکیا راهانه (15*) از بازی خارج نشدند، 71 بر 2 بود. آنها در 10 اور آخر 132 مورد نیاز داشتند. راویچاندران اشوین با 15 توپ از 13 توپ، رهانه را دریافت کرد. CSK در 10.2 اور 73 بر 3 بود و ضربه جاس باتلر به ماندن رهانه در کریس پایان داد. بعد رایادو آمد. او به دلیل تلاش برای تاب خوردن اخراج شد اما جیسون هولدر را در عمق میانی ویکت گرفت. CSK در 10.4 اور 73 بر 4 بود و اشوین دو ویکت سریع به دست آورد.

پس از آن، مون علی و شیوام چپ دست شروع به ایجاد شراکت کردند. با یک شش از Dub، CSK در 13.1 اور به رکورد 100 ران رسید.

اشوین در اوور چهاردهم لو رفت و 15 امتیاز را واگذار کرد که شامل دو شش ششی از شیوام بود. CSK در شش اور آخر 90 مورد نیاز داشت.

CSK در چهار اور آخر به 74 ران نیاز داشت و ساندیپ شارما در اور شانزدهم فقط 4 ران انجام داد.

با این حال، هولدر در اور هفدهم، 16 دوش، از جمله دو 4 و 6 توسط شیوام، واگذار کرد. CSK به 58 دوش در سه اور آخر نیاز داشت.

شیوام دوبه پنجاه خود را در 29 توپ، با دو توپ چهار و چهار شش، بالا آورد. CSK در فینال به 37 ران نیاز داشت.

CSK در 20 اورهای خود با 170 بر 6 به پایان رسید و Jadeja (23*) از بازی خارج نشد.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله