چه کاری باید انجام دهم؟: صحنه خنده دار که در آن روهیت از داوان می پرسد که آیا پس از برنده شدن در پرتاب، کاسه بزند یا خفاش کند.

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برنده بازی شد و روز چهارشنبه در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 در ورزشگاه IS Bindra در موهالی، در مقابل پادشاهان پنجاب به میدان رفت. پس از پرتاب، شوخی خنده‌داری بین هر دو کاپیتان به راه افتاد که نظر بسیاری را به خود جلب کرد و همه را به هم ریخت. پس از چرخاندن سکه به نفع روهیت، کاپیتان MI از داوان پرسید: “کیا کارو (چه کار کنم)؟” کاپیتان PBK خندید و امیدوار بود: «بولینگ-کار-له (انتخاب بولینگ). بعداً، هنگامی که کاپیتان سابق تیم زنان هند، آنجوم چوپرا از او پرسید که چه تصمیمی گرفته است، روهیت پاسخی حماسی داد.

“از شيخار داوان پرسيدم كه چه كار كنم. او گفت اول ضربه زدن، پس اول مي زنيم. اينيننگ خوبي است، ما به خوبي اهداف را تعقيب كرده ايم، پس به نقاط قوت خود مي چسبيم. شما هميشه مي خواهيد داشته باشيد. روهیت در حین ویکت گفت.

حفظ تعادل مهم است، ما به اندازه کافی بازی های IPL انجام داده ایم، همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند. می توانید ببینید که جدول چقدر متراکم است. مهم این است که روی کارهایی که می توانیم به عنوان یک تیم انجام دهیم تمرکز کنیم. نکته اصلی این است که تازه وارد بازی شوید و سعی کنید برنامه های خود را اجرا کنید. ما یک تغییر داریم، مردیت مصدوم است. آکاش مدوال در این بازی است.

از سوی دیگر، کاپیتان PBKS، شیخار داوان، گفت: “ما اول ضربه می زنیم. به نظر من ویکت خوب به نظر می رسد، خشک نیست، تغییر زیادی نمی کند. خوب است که اول ضربه بزنید و یک امتیاز بزرگ بگیرید، منتظر آن باشید. ما انرژی را آرام و ریلکس نگه می داریم. از نظر ذهنی شما باید به عنوان یک رهبر آرامش داشته باشید، من باید از آن مطمئن شوم. در بازی کوتاه، رابادا بیرون است.”

سرخپوستان بمبئی (بازیکن یازدهم):روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (و)، کامرون گرین، تیلاک ورما، تیم دیوید، نهال وادهرا، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، کومار کارتیکیا، آکاش مدوال، ارشد خان

پادشاهان پنجاب (بازیکن یازدهم): پرابسیمران سینگ، شیخار داوان (ج)، متیو شورت، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (ج)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، ریشی داوان، راهول چهار، آرشدیپ سینگ.

موضوعات مطرح شده در این مقاله