چه مواردی را در انتخاب دفتر وکالت در نظر بگیریم؟

از آنجا که اکثر مردم به ندرت به وکیل نیاز دارند، بسیاری نمی دانند چگونه یکی را انتخاب کنند. این نشانگرها می توانند کمک کنند.

 

مراقبت از مشتری

یک دفتر وکالت پیدا کنید که به نظر می رسد واقعاً به شما اهمیت می دهد. آیا احساس می کنید که آنها واقعاً به شما گوش می دهند؟ آیا به نظر می رسد که آنها علایق شما را در دل دارند؟ تمرکز آنها باید بر روی نمایندگی شما بر اساس علایق شما باشد نه آنها. آیا آنها به سرعت به تماس های شما پاسخ می دهند؟ آیا با شما با دقت و احترام رفتار می شود؟ اگر احساس کردید که فقط یک «مورد دیگر در سیستم آنها» هستید، یک قرارداد نگهدارنده امضا نکنید – به جای دیگری نگاه کنید. مراقبت، راحتی و ارتباط مهم است.

 

تجربه آزمایشی و شهرت

کیفیت وکیل شما تأثیر زیادی در نتیجه پرونده شما دارد. پیش بینی نتایج در یک دعوی قضایی دشوار است، اما یک چیز مسلم است: بهترین تسویه حساب به وکلایی می رسد که آماده هستند تا پرونده شما را به دادگاه بکشانند.

هنگامی که یک شرکت بیمه یا وکیل مدافع شرکتی ادعایی را دریافت می کند، اولین چیزی که می خواهند بدانند نام وکیل مدافع شاکی (فردی که دعوی یا دعوی می کند) است. اگر وکیل به دادگاهی شدن و پاسخگویی شرکت‌ها شهرت داشته باشد، آنها «ذخیره» خود را در این پرونده افزایش می‌دهند تا مجبور به پرداخت بیشتر باشند. در مقابل، اگر ببینند که وکیل یک وکیل «سرعت و طمع» است که با حل و فصل حجم زیادی از پرونده ها به سرعت امرار معاش می کند، این اتفاق نمی افتد.

 

به دنبال وکیلی باشید که تجربه محاکمه را داشته باشد و به عنوان یک وکیل حقوقی واقعی شهرت داشته باشد. مردم اغلب از دانستن این که بسیاری از وکلا تجربه واقعی محاکمه کمی دارند یا اصلاً تجربه ندارند شگفت زده می شوند. حتی اگر اکثر پرونده ها خارج از دادگاه حل و فصل می شوند، اگر وکلای مخالف بدانند که وکلای شما سابقه شکست دادن آنها در دادگاه را دارند، در طول مذاکرات حل و فصل در موقعیت چانه زنی قوی تری خواهید بود.

 

مهارت های مذاکره

از آنجایی که اکثر پرونده ها قبل از محاکمه حل می شوند، تسویه حساب شما اغلب بر اساس آنچه وکیل شما از طرف شما مذاکره می کند است. به همین دلیل، یافتن یک وکیل با تجربه کافی برای درک ارزش پرونده شما و مهارت های مذاکره برای یک توافق عالی برای شما مهم است. مذاکره مهارتی است که با آموزش و تجربه می توان آن را توسعه داد. به دنبال وکیلی باشید که هر دو را داشته باشد.

رتبه‌بندی، بررسی و ارجاع

یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای ارزیابی وکلای بالقوه، بررسی رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌هایی است که هم توسط مشتریان و هم توسط همتایان در جامعه حقوقی ارائه می‌شود. البته، بررسی ها و رتبه بندی های ارسال شده توسط یک شرکت در وب سایت آنها همیشه مثبت خواهد بود. با این حال، شما گاهی اوقات می توانید در مورد ویژگی های خاصی که وکیل بر اساس نظرات ارائه شده دارد، بیاموزید.

بپرسید آیا شرکت اسامی مشتریان قبلی را که می توانید به عنوان مرجع با آنها تماس بگیرید، در اختیار شما قرار می دهد یا خیر.

بدیهی است که شما با مشتریان ناراضی ارتباط برقرار نخواهید کرد، اما می توانید سوالات خاصی در مورد تجربه کار با شرکت و نحوه برخورد آنها با مشتریان یا هر چیز دیگری که ممکن است برای شما مهم باشد بپرسید.

بزرگتر به معنای بهتر نیست

هنگام انتخاب یک موسسه حقوقی، بزرگتر به معنای بهتر نیست. بسیاری از شرکت‌های بزرگ‌تر باید صدها یا هزاران پرونده را در یک زمان انجام دهند تا سربار کلان خود را بپردازند و بوروکراسی‌های بزرگی داشته باشند که برای مشتریانشان دشوار است. پرونده‌ها ممکن است به صورت دسته‌ای پردازش شوند، بنابراین جنبه‌های منحصربه‌فرد پرونده هر مشتری در میان‌رفتن از بین می‌رود.

شرکای استراتژیک

یک موسسه حقوقی با تجربه اغلب زمانی که به نفع مشتری باشد، به ویژه در پرونده های پیچیده و با ارزش، با سایر شرکت های حقوقی شریک می شود. به عنوان مثال، گاهی اوقات وکلای دادگستری برای به اشتراک گذاشتن تحقیقات، تخصص و سایر منابع خود به یکدیگر می پیوندند تا بهترین پرونده ممکن را برای شما بسازند.

 

در موارد دیگر، بسته به جایی که زندگی می کنید، مشارکت دادن وکلای محلی برای به دست آوردن دیدگاه محلی مفید است. اما نیازی نیست در جایی که فکر می‌کنید شکایت خود را مطرح کنید، وکیل پیدا کنید. یک شرکت خوب با تجربه ملی و شرکای استراتژیک می تواند پرونده شما را در هر کجا که تشکیل شده است مدیریت کند.

هزینه احتمالی

به دنبال یک دفتر وکالت باشید که بر اساس هزینه های احتمالی کار می کند. این بدان معنی است که آنها تمام ریسک مالی را در مورد شما به عهده می گیرند و شما هیچ هزینه یا هزینه قانونی پرداخت نمی کنید مگر اینکه شرکت غرامتی را برای شما پس بگیرد (درست است، در صورت غیرمحتمل شما بازیابی در پرونده خود دریافت نکنید.

شما چیزی پرداخت نمی کنید). هنگامی که بهبودی خود را دریافت کردید، وکیل هزینه های پرونده شما را کسر می کند و درصدی از بازیابی را به عنوان غرامت برای خدمات ارائه شده دریافت می کند.

 

موارد مهمی که در انتخاب دفتر وکالت باید به آن ها توجه کنید را در مقاله زیر بخوانید:

https://roozno.com/fa/news/520613/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%87%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF