“چه مزخرف…”: ستاره CSK گزارش هایی مبنی بر پیوند نادرست توییت خود را با بیانیه سونیل گاواسکار به باد انتقاد می گیرد.

آمباتی رایودو، بت‌باز سوپر کینگز چنای، به برخی گزارش‌ها که یکی از توییت‌های او را به عنوان پاسخی به گفته‌های سونیل گاواسکار بزرگ هنگام اظهار نظر در مورد مسابقه IPL 2023 بین CCSK و راجستان رویالز، به شدت واکنش نشان داده است. “شما باید وارد زمین شوید. شما نمی توانید به سادگی بیرون بروید و شروع به ضربه زدن به توپ کنید. شما نمی توانید این کار را انجام دهید. ما این را با Prithvi Shaw دیده ایم. او به تازگی برای خفاش بیرون آمده است، بی فایده است. بدون امتیاز گاواسکار روی ایر گفت.

CSK مسابقه را به RR باخت. پس از پایان بازی، رایودو توییت کرد: «در زندگی و ورزش، فراز و نشیب‌ها بخش ثابتی هستند. ما باید مثبت باشیم و سخت کار کنیم و همه چیز تغییر خواهد کرد… نتایج همیشه معیار تلاش ما نیستند. پس همیشه لبخند بزنید و از این روند لذت ببرید.”

برخی رسانه ها مدعی شدند که این توییت در پاسخ به گفته های گاواسکار بوده است.

با این حال، رایودو تصریح کرد که این ارتباط اکنون وجود دارد. “چه مزخرف… توییت من ربطی به نظرات آقای گاواسکار بزرگ ندارد… نظر ایشان در مورد فیلدینگ من نیز بسیار محترم است. آمباتی رایودو در توییتر نوشت: بازیکن تصمیم نمی‌گیرد که می‌خواهد به زمین برود یا نه.

چنای سوپر کینگز در روز پنجشنبه در بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شکست سختی را مقابل راجستان رویالز متحمل شد و در 33 ران از هدف 203 فاصله گرفت. میزبان، علیرغم عدم حمایت خانگی از سوی هواداران، نمایش فوق العاده ای از ضربات بازی با یاشاسوی جیسوال بهترین گلزن را به نمایش گذاشت. با تعقیب چنین هدف سختی، کاپیتان CSK، MS Dhoni، اعتراف کرد که تیم او نیاز به تعقیب تعداد زیادی دویدن داشت، به خصوص با روشی که رویالز در 6 اور اول ضربه زد.

راجستان مسابقه را با دنده 5 با 64 دوش روی تخته در 6 اور اول آغاز کرد و جیسوال و باتلر نیم قرن دیگر برای ویکت ایستادند. اگرچه باتلر نتوانست شروع خود را به یک امتیاز بزرگ تبدیل کند، جیسوال ادامه داد و 77 ران از 43 توپ به ثمر رساند تا پایه ای محکم برای تیمش ایجاد کند.

با تعقیب یک هدف 203 ران، چنای به سختی توانست نرخ دویدن مورد نیاز را کنترل کند که علیرغم ضربه محکم روتوراج گایکواد (47) و شیوام دوبه (53) به افزایش ادامه داد.

از PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله