“چهارسر ران و…”: ویرات کهلی در مورد 3 چیزی که از ام اس دونی “التماس می کند، قرض می گیرد و می دزدد”

عکس فایل MS Dhoni (سمت چپ) Virat Kohli.© AFP

ویرات کوهلی بت زن هندی و MS Dhoni کاپیتان سابق تیم رفاقت بزرگی با یکدیگر دارند. دهنی پیش از اعلام بازنشستگی خود در بالاترین سطح در 15 اوت 2020، به تدریج باتوم کاپیتانی را در قالب های مختلف به کوهلی سپرد. کوهلی که هدایت یک تیم هندی را برعهده دارد و همچنین Dhoni را پشت سر دارد، از یادگیری و دریافت پیشنهادات از ویکت بان-بتسمن دوری نکرده است. این باعث شده است که کوهلی به کاپیتان بسیار بهتری تبدیل شود. با این حال، کوهلی می‌خواهد از آن تقلید کند، فقط زیرکی تاکتیکی دونی نیست. در یک تعامل اخیر، او فاش کرد که آرزو دارد “چهارسر ران، ساق پا و آرامش” دانی را داشته باشد.

کوهلی این را در حین سخنرانی در یک جلسه پرسش و پاسخ در ویدئویی که در جیو سینما منتشر کرد، افشا کرد.

هنگامی که از کوهلی در مورد سه چیز که از دونی “گدایی، قرض و دزدی” می‌پرسید، گفت: “چهارسر ران، ساق پا، خونسردی او”.

کوهلی و دونی هر دو بخشی از لیگ برتر هند هستند. با وجود نزدیک شدن به 42 سالگی، Dhoni هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نمی دهد، زیرا بازیکن همچنان با مهارت تیز و هوشمندانه خود با دستکش های پشت کنده ها، جذابیت خود را در این رویداد بزرگ گسترش می دهد. ضربه‌زن راست‌دست، که موقعیت‌های پایین‌تری نسبت به موقعیت معمول خود بازی می‌کند، در نسخه فعلی IPL با نرخ ضربه 210.71 ضربه زده است.

از طرفی کهلی نیز فصل خوبی را پشت سر می گذارد زیرا این بازیکن برای نارنجی پوشی رقابت می کند. او در 6 مسابقه 279 ران با میانگین 55.80 به ثمر رساند. نرخ ضربه او 142.35 است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله