چنای سوپر کینگز یازدهم مقابل پایتخت دهلی را پیش بینی کرد، IPL 2023: آیا آمباتی رایودو موفق خواهد شد؟

Chennai Super Kings در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

چنای سوپر کینگز زمانی که تیم تحت رهبری MS Dhoni در دیدار سرنوشت ساز لیگ برتر هند (IPL) 2023 در چنای در روز چهارشنبه به مصاف دهلی کپیتالز برود، به دنبال ادامه روند پیروزی خود خواهد بود. در دو مسابقه آخر خود، CSK به لطف یک پاکسازی در برابر لاکنو سوپر جاینتز و پیروزی متقاعد کننده مقابل هندی های بمبئی، سه امتیاز به دست آورد. این تیم به خوبی در جدول امتیازات قرار دارد و پیروزی مقابل دی سی آخرین رده می تواند شانس آنها را برای صعود به پلی آف افزایش دهد.

انتظار می‌رود روتورای گایکواد و دوون کانوی بار دیگر رقابت برای CSK را باز کنند و این دو تا کنون از فرم درخشانی در این رقابت برخوردار بوده‌اند. آجینکیا راهان در شماره 3 خواهد بود و با توجه به میزان ضربات خود در IPL 2023، موقعیت جدیدی را در این تیم به دست آورده است.

Shivam Dube یکی از داستان های موفقیت CSK در این فصل بوده است و همراه با Moeen Ali، او مقداری استحکام را در ردیف میانی ایجاد می کند و پس از آن Ravindra Jadeja و MS Dhoni قرار دارند. Dhoni به عنوان یک تمام کننده جایگاه خود را حفظ کرد و انتظار می رود که یک بار دیگر نقش او در فریم های پایانی باشد.

در ترکیب بولینگ، ماهیش تکشانا با کمک جادجا و معین گزینه اصلی چرخش خواهد بود. اسپینرها – Matisha Pathirana و Tusshar Deshpande – همچنین انتظار می‌رود که جایگاه خود را در یازدهم بازی حفظ کنند و نقش بزرگی در کمک به دیپاک چهار با تجربه ایفا کنند.

یازدهم پیش بینی شده CSK: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه، شیوام دوبه، موهن علی، راویندرا جادجا، ام اس دونی (C)، دیپاک چهار، ماهیش تکشانا، ماتیشا پاتیرانا، توشار دشپانده

موضوعات مطرح شده در این مقاله