“چرا در مورد Manish Pandey صحبت می کنیم؟”: عکسبرداری وحشیانه روی آنتن India Great

Manish Pandey در حال فعالیت برای دهلی کپیتالز در IPL 2023© BCCI

بت‌باز سابق تیم کریکت هند، کریسناماچاری سریکانث، پس از اینکه پایتخت دهلی اولین برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را در روز پنج‌شنبه در برابر نایت رایدر کلکته به ثبت رساند، حکم سختی را برای مانیش پاندی صادر کرد. Pandey توسط دهلی کپیتالز به مبلغ 2.4 کرور در حراج پیش فصل خریداری شد و انتظار می رفت که در غیاب ریشابه پنت مجروح، نقش اصلی را بازی کند. با این حال، او تا کنون کمتر از 100 ران در فصل به ثمر رسانده است و روز پنجشنبه پس از کسب 21 گل از 23 تحویل، اخراج شد. سریکانث از فرم پاندی بسیار ناراحت به نظر می رسید و وقتی در مورد این بازیکن سوال شد، گفت که نمی خواهد در مورد او صحبت کند.

سریکانت در گفتگو با میزبان نرولی میدوز گفت که اگر او منتخب بازی بود هرگز پاندی را انتخاب نمی کرد و حتی گفت که این ضربه زن باتجربه حتی نباید در تیم حضور داشته باشد.

کل مکالمه به این صورت بود –

مراتع: چیکا، چند کلمه در مورد مانیش پاندی. او کاملاً موفق نشد … (قطع می کند)

سریکانث:چرا ما در مورد Manish Pandey صحبت می کنیم؟ من نمی خواهم در مورد او صحبت کنم. آن مرد حتی نباید در تیم باشد. بیایید در مورد آکسار پاتل صحبت کنیم، که چگونه او در فرم مادام العمر بوده و سزاوار یک عکس بزرگتر است.

مراتع: خوب، به نظر می رسد که چیکا کاملاً واضح است که نمی خواهد در مورد مانیش پاندی صحبت کند.

سریکانث:نه، من نمی خواهم در مورد او صحبت کنم. او نباید در این تیم باشد. اگر من رئیس انتخاب کنندگان بودم، او بازی نمی کرد.

دی سی از عملکرد دیوید وارنر و پیسرز استفاده کرد تا KKR را با 4 ویکت شکست دهد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله