چالش آواز ستارگان کریکت هند غربی، اعداد ضربه کرونز آریجیت سینگ. نگاه کن

تصویر فایل خواننده معروف آریجیت سینگ

لیگ برتر هند به خاطر ارائه تریلرهای هیجان انگیز و لحظات فوق العاده کریکت که طرفداران را مجذوب خود می کند، مشهور است. لیگ Rich بدون شک محبوب ترین تورنمنت T20 در جهان است زیرا بازیکنان از سراسر جهان را زیر یک سقف می آورد. این اقامت دو ماهه و نیم فرصتی را برای بازیکنان کریکت فراهم می کند تا با بازیکنان خارج از کشور ارتباط برقرار کنند. اتفاق مشابهی در کمپ سوپر جاینت لاکنو رخ داد، جایی که نیکلاس پوران ویکت گیر هند وست در حال خواندن یک آهنگ هندی با هم تیمی LSG، کرونال پاندیا دیده شد.

در ویدئویی که توسط LSG به اشتراک گذاشته شد، پوران و کرونال یک بازی پرسش و پاسخ انجام دادند که در آن از هر دو پرسیده شد که بهترین خواننده کیست. پوران در این باره گفت: من می توانم بخوانم، اما آهنگ باید پخش شود. پوران سپس آهنگ آریجیت سینگ “Tum Hi Ho” از فیلم Asiki 2 را خواند.

او بعداً آهنگ «و ماهی» را از فیلم «کساری» خواند که آن هم یک آهنگ آریجیت است. Krunal نیز به او پیوست و آواز خواندن آنها واقعاً طرفداران را تحت تأثیر قرار داد.

پس از اینکه کاپیتان همیشگی آنها KL Rahul در جریان بازی مقابل رویال چلنجرز بنگلور از ناحیه پا آسیب دید، کرونال برای باقیمانده IPL 2023 کاپیتان LSG منصوب شد.

از طرفی پوران هم در این فصل تاثیرگذار بوده که تا اینجای کار بازی خوبی با خفاش داشته است. بهترین ضربه او در مسابقه مقابل RCB بود که در آن تنها 19 توپ 62 ران زد.

در مورد LSG، فرنچایز مستقر در لاکنو در حال حاضر با 5 پیروزی از 11 مسابقه در رده چهارم جدول قرار دارد. آنها اکنون در بازی بعدی خود در روز شنبه به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهند رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله