پیش نمایش AUS در برابر IND 3rd T20I: شور و هیجان هندوستان به مجموعه “بلیچینگ” استرالیا متعهد است. برای افتخار بازی کنید


آخرین باری که هند کاملا استرالیا را در جریان تور 16-2015 خود در سری T20I جارو کرد ، زمانی که یوروژ سینگ و MS Donnie هنوز به طور فعال درگیر کریکت بین المللی بودند. از آن زمان ، سه سری دو طرفه بین تیم هایی وجود دارد که استرالیا در آنها پیروز شده است. دو نفر دیگر با هم خویشاوند بودند. بنابراین این فرصت هند است که روز سه شنبه در آخرین دیدار از سه T20I با استرالیا در میدان کریکت سیدنی (SCG) به مصاف استرالیا بروند. هند ، که این سری 10 بار برنده T20I است ، در دو بازی اول برنده شده است ، آخرین بازی دومین T20I در همان نقطه در روز یکشنبه است ، و هدف او این است که این مجموعه را در بالاترین سطح به پایان برساند. از طرف دیگر ، استرالیا برای افتخار بازی می کند.

بوق تجاری

هند بعد از اینکه استرالیا در هر دو بازی شروع خوبی داشت راهی برای پیروزی یافت.

در اولین T20I استرالیا هند را به 161 در 7 محدود كرد قبل از اینکه یوزوندرا چاهال ، یك جانشین تشنج برای راویندرا جیدی ، 3 تا 35 را افزایش دهد تا استرالیا را به 150 در 7 محدود كند.

در بازی دوم پس از درخواست هند برای میزبان ، میزبان 194 بر 5 را به چالش کشید. با این حال شیاراوان 52 ساله ، ویرات کولی ، کاپیتان چهلم و هاردیک پندی 42 ام ، با شش ویکت در دست و دو گل اضافی به هند کمک کردند تا او را از زمین دور کند.

سفالگر سریع T. Natarajan ، که در آغاز سری در T20I حضور داشت ، در دو بازی به پنج لوازم آرایشی دست یافت و تاکنون از لحاظ اقتصادی ترین دیگهای بخار هند بوده است.

Davan ، KL Rahul ، Koli ، Pandya همه با یک خفاش مورد ضرب و شتم قرار می گیرند ، در حالی که واشنگتن ساندر با یک توپ جدید گزینه اضافی را به هند می دهد.

استرالیا که دیوید وارنر را از دست داده و آرون فینچ را در مسابقات T20I دوم به دلیل مصدومیت از دست داده است ، به دنبال نجات پیروزی برای جلوگیری از رفت و برگشت دوم در پنج سری گذشته است.

بالا رفته

کاپیتان تهاجمی متیو وید با 58 گل از 32 گل و کمک راحت استیو اسمیت (46) ، گلن ماکسول (22) و موسی انریکز (26) در آخرین مسابقه آنها را به خوبی نگه می دارد.

با این حال ، بولینگ در آخرین مسابقه باعث نگرانی شد و استرالیا باید با شروع سرویس راهی برای ورود به جمع سه تیم برتر هند پیدا کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله