پیش نمایش دوم ODI: هند پس از شکست بزرگ به دنبال زنده ماندن در این مجموعه است


هند پس از شکست هند در افتتاحیه سریال “یک روز” (SDI) در سیدنی ، سعی خواهد کرد که در این سری سه بازی برگردد و زنده بماند زیرا روز یکشنبه آنها در دومین ODI در زمین کریکت در سیدنی با میزبانان استرالیا دیدار خواهند کرد. هند با پنج دیگ بخار مخصوص وارد مسابقه اول شد ، اما آرون فینچ و استیو اسمیت ، که واد را برگزار می کردند ، به استرالیا کمک کردند تا یک ماموت در مجموع 374 را برای شش نفر بدست آورد ، که معلوم شد برای تعقیب پارچه هند بسیار زیاد است.

بوق تجاری

کاپیتان هندی ویرات کولی پس از شکست روز جمعه اعتراف کرد که تعادل طرفین واقعاً بهم می خورد زیرا هاردیک پاندیا به اندازه کافی برای کاسه آماده نیست و هیچ یک از پنج بازیکن برتر این فرصت را ندارند که در اواسط نیمه چند شوت بزنند.

کولی بولینگ Koli Yuzvendri Chahala نیز یک روز مرخصی داشت زیرا او گرانترین چرخنده هند در کریکت ODI شد.

اسپینر 89 سهمیه از سهمیه 10 فریم داد و یک ویکت گرفت.

Jasprit Bumrah و Navdeep Saini نیز با تولید 73 و 83 دوش بسیار گران قیمت بودند.

تنها نکته مثبتی که می توانست برای بازدیدکنندگان فراموش شود ، لباس هاردیک و شیخار دوان با خفاش بود.

در یک مرحله ، هند چهار امتیاز در 101 کسب کرد ، اما هر دو بتمن نیمی از قرن را کسب کردند ، که به نوبه خود به هند کمک کرد تا نتایج قابل احترامی کسب کند.

برای استرالیا ، به نظر می رسید همه چیز برای این روز فشار دارد. با این حال ، ممکن است مجبور به تغییر پیروزی در XI شوند که مارکوس استوینیس مصدوم شد.

تیم ها:

هند: ویرات کولی (C) ، شیخار داوان ، شوبمن گیل ، K.L. Rahul (WK) ، Sanju Samson (WK) ، Shreas Ayer ، Manish Pandey ، Hardyk Pandya ، Mayank Agarwal ، Ravindra Jadeya ، Yuzvendra Chahal ، Kuldip Yadav ، Yasprit Bumrami ، محمد Shamira ، Navdeep Saaini ، Shardul Tha.

بالا رفته

استرالیا: آرون فینچ (کاپیتان) ، شان ابوت ، اشتون هاگر ، الکس کری ، پت کامینز ، کامرون گرین ، جاش هازلوود ، مویس انریکز ، مانوس لابوشان ، گلن ماکسول ، دانیل سامس ، کین ریچاردسون ، استیو اسمیت ، میت اسمیت ، استیو اسمیت ، میت (WK) ، دیوید وارنر ، آدام زامپا.

شروع مسابقه: 9.10 صبح IST.

مباحث ذکر شده در این مقاله