پیش بینی بزرگ «هند وست» برای رینکو سینگ سوپراستار KKR

ایان بیشاپ معتقد است که رینکو سینگ در هند فراخوانی نزدیک است.© BCCI/IPL

رینکو سینگ، بت‌باز شوالیه سواران کلکته (KKR) با نمایش‌های خود برای قهرمانان دو دوره، لیگ برتر هند (IPL) را طوفانی کرد. رینکو در سه اینینگ آخر خود، 46 ران، 48 بدون اوت و 58 بدون اوت به ثمر رساند. هفته گذشته رینکو در مقابل گجرات تایتانز در اور آخر 5 سیکس را شکست تا تیمش را از خط پایان عبور دهد. اسطوره هند غربی، یان بیشاپ، از بازار استقبال کرد و پیش بینی بزرگی برای پنجه جنوبی کرد.

بیشاپ پیشنهاد کرد که اگر نه تیم بزرگسالان، پس چالش هند A مطمئناً برای رینک نزدیک است.

“من نمی دانم که آیا او ارتقاء خواهد یافت. من او را در فصل گذشته دیدم، او چیزی فراتر از اعدادی دارد که ما دیدیم. شما به رکورد درجه یک او نگاه کنید، بنابراین امیدوارم که دعوت از هند حداقل برای او نزدیک باشد.” بیشاپ در طی یک تعامل در ESPNcricinfo گفت.

در همین واکنش، سرمربی سابق SunRisers Hyderabad (SRH) تام مودی نیز احساسات بیشاپ را تکرار کرد و در عین حال رکورد درجه یک مارکت را برجسته کرد.

مودی همچنین پیشنهاد کرد که این به مدیریت بستگی دارد که تصمیم بگیرد کدام قالب برای رینکو بهترین است.

من حدس می‌زنم هند فکر می‌کند که او در هر قالبی مناسب است. چه جایی که رینکو می تواند بخشی از کمپین توپ سفید هند باشد، خواه 20 اور، 50 اور یا تست کریکت باشد. پس تماس بگیرید، من با آن موافق نیستم و او با این اعداد بزرگ از کریکت درجه یک از آن پشتیبانی می کند.”

رینکو که در تورنمنت داخلی برای اوتار پرادش بازی می کند، در 40 مسابقه 2875 دوش با میانگین اعتصاب 59.89 و 70.88 ثبت کرده است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله