پیراهن جدید تیم کریکت هند در آستانه فینال جام جهانی تست رونمایی شد. نگاه کن

پیراهن جدید تیم کریکت هند در آستانه فینال جام جهانی تست رونمایی شد.  نگاه کن

طراحی تیم کریکت هند نیوجرسی.© توییتر

طرح جدید پیراهن تیم کریکت هند عصر پنجشنبه رونمایی شد. این پیراهن توسط حامیان کیت جدید آدیداس طراحی شده است. این بار هند طرح های مجزا برای ODI و T20I خواهد داشت. تیم کریکت مردان هند با شروع فینال جام جهانی تست برابر استرالیا که در Oval در تاریخ 7 ژوئن آغاز می شود، لباس های جدید را بر تن خواهد کرد. همه پیراهن‌ها دارای سه خط هستند که نشانه‌ای از اسپانسر پیراهن جدید آدیداس است.

هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) ماه گذشته آدیداس را به عنوان حامی کیت برای BCCI معرفی کرد. این قرارداد که تا مارس 2028 اعتبار دارد، به آدیداس حقوق انحصاری برای ساخت کیت‌ها برای همه فرمت‌های بازی می‌دهد. آدیداس تنها تامین کننده تمامی پوشاک مسابقات، تمرین و سفر برای BCCI از جمله تیم های مردان، زنان و جوانان خواهد بود. BCCI در بیانیه ای اعلام کرد که تیم هند از ژوئن 2023 برای اولین بار در سه راه راه حضور خواهد داشت و اولین لباس جدید خود را در فینال جام جهانی تست خواهد کرد.

جی شاه، دبیر افتخاری BCCI در صحبت درباره این مشارکت گفت: «ما متعهد هستیم که به رشد بازی کریکت کمک کنیم و از اینکه در این سفر با یکی از برندهای لباس ورزشی پیشرو در جهان آدیداس همکاری می کنیم، خرسندیم. آدیداس با میراث غنی تاریخی خود در این ورزش، محصولات در سطح جهانی و دسترسی جهانی قوی، نقش مهمی در هدایت عملکرد و موفقیت آتی دسته‌های مختلف کریکت هند ایفا خواهد کرد.

آدیداس علاوه بر تیم‌های ملی کریکت بزرگسالان مردان و زنان، تیم‌های مردان و زنان هند A، تیم‌های مردان و زنان هند B، تیم‌های مردان و زنان زیر ۱۹ سال هند، مربیان و کارکنان آن‌ها را نیز آماده می‌کند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله