پیام احساسی Pele Pens برای دیگو مارادونا


پله یک هفته پس از مرگ “دوست بزرگش” دیگو مارادونا ، “نابغه ای که دنیا را شیفته خود کرد” در شبکه های اجتماعی نوشت: “من تو را دوست دارم ، دیگو”. در برزیل ، ادای احترام به مردگان یک هفته پس از مرگ آنها هنگامی که کاتولیک هایی مانند پله “مراسم روز هفتم” را جشن می گیرند ، ادای احترام می شود. این دو بازیکن غالباً در بحث و گفتگو درباره اینکه چه کسی بهترین بازیکن در همه زمان ها است ، در برابر یکدیگر قضاوت می شوند ، اما پله چهارشنبه شب در پیام خود به اینستگرام تأکید کرد که آرژانتینی هیچ برابری ندارد.

بوق تجاری

“سه بار قهرمان جام جهانی گفت:” جهان خیلی بهتر خواهد شد اگر ما بتوانیم كمتر همدیگر را مقایسه كنیم و بیشتر شروع به تحسین كنیم. بنابراین من می خواهم بگویم كه شما غیرقابل مقایسه هستید. “

این پست با یک سری عکس از دو افسانه با هم نشان داده شده است ، از جمله مارادونا در یک جوان ، همه لبخندهای کنار پله که گیتار می زند.

“سفر شما با صداقت مشخص شده است. شما همیشه عشق و ضددردی خود را نسبت به چهار باد اعلام کرده اید.

“و به روش منحصر به فرد و خاص خود شما به ما آموخته اید كه ما باید خیلی بیشتر دوست داشته باشیم و بگوییم” دوستت دارم “.

“عزیمت سریع شما به من اجازه نداد این را به شما بگویم ، بنابراین من به راحتی می نویسم: دوستت دارم دیگو.”

اگرچه آنها همزمان بازی نمی کردند ، اما این دو افسانه همیشه با هم رقابت داشتند ، از جمله در آغاز هزاره ، زمانی که پله به عنوان “بازیکن قرن (20)” فیفا تاجگذاری کرد و مارادونا آرا the عمومی را به دست آورد.

پله گفت: “شما یک نابغه بودید که جهان را مجذوب خود کردید.”

بالا رفته

“یک شعبده باز با شمشیر به پای او. یک افسانه واقعی. اما بیش از همه برای من همیشه یک دوست بزرگ با قلبی حتی بزرگتر خواهید بود.”

“یک روز در بهشت ​​، ما در یک تیم با هم بازی خواهیم کرد. و این اولین باری است که مشت خود را به آسمان بلند می کنم تا گل نخورم ، اما در نهایت می توانم دوباره تو را بغل کنم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله