پنج شش در یک به عنوان نیکلاس پوران از LSG، مارکوس استینیس، ستاره SRH را به نظافتچی ها می برد. نگاه کن

این یک نمایش عالی از قدرت ضربه زدن بود زیرا غول‌های بزرگ لاکنو فرم درخشانی را به نمایش گذاشتند تا ضرر سنگینی را به SunRisers وارد کنند. نیکلاس پوران به مبلغ 16 کرور روپیه خود عمل کرد و به نظر می رسید یک تعقیب و گریز دشوار در یک مسیر غیرجذاب بود، زیرا لاکنو سوپر جاینتز با پیروزی هفت ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز شنبه به پلی آف بازگشت. هدف 183 مطمئناً پیشنهاد آسانی در مسیری نبود که با پیشرفت مسابقه به تدریج کندتر می شد. با این حال، پوران (44 توپ بیرون نشده و 13 توپ) با کمک سنگر داخلی پراک منکاد (64 بدون بیرون، 45 توپ) و مارکوس استوینیس (40 توپ خارج از 25 توپ) به LSG کمک کرد تا با چهار توپ خالی از هدف عبور کند.

LSG اکنون 13 امتیاز از 12 بازی دارد و پس از گجرات تایتانز (16 امتیاز)، CSK (15 امتیاز) و هند بمبئی (14 امتیاز) در رده چهارم قرار دارد. با این حال، آنها باید دو بازی بعدی خود را ببرند تا حضور در چهار بازی آخر را تضمین کنند.

در مورد SRW، یک تورنمنت دیگر با عملکرد ضعیف به پایان می رسد.

در اور پانزدهم، SRH کنترل را در دست داشت، زیرا LSG به 114 برای 2 رسید، و به 68 اور دیگر از شش اور نیاز داشت.

با این حال، تصمیم آیدن مارکرام برای دادن یک امتیاز اضافی به آبیشک شارما، بازیکن پاره وقت دست چپ، که در اور شانزدهم پنج شش ضرب کرد، گران تمام شد.

استوینیس قبل از اینکه روی مرز پوشش اضافی عمیق قرار بگیرد، آن را دو ضربه حداکثر زد. اما پوران وارد شد و دو 100 متر به اضافه شش و یک ضربه مستقیم زد تا معادله به کلی تغییر کند.

باید به مانکاد ساوراشترا که در میانه راه مبارزه کرد، اعتبار داد. اما صحبتی که از سوی مربی گوتام گامبیر در طول یک تایم اوت استراتژیک انجام شد، منجر به تغییر عمده ای در رویکرد او شد زیرا او با زدن شش شش های پشت سر هم از تی ناتاراجان قصد بیشتری از خود نشان داد.

پیش از این، Krunal Pandya قبل از اینکه هاینریش کلاسن و عبدالصمد Sunrisers حیدرآباد را پس از انتخاب اول خفاش به امتیاز 182 بر 6 بردند، یک جفت تحویل با کیفیت پشت سر هم تولید کرد.

Krunal کاپیتان LSG (2/24 در 4 اور)، که به عنوان یک توپ انداز بزرگ شناخته نمی شود، دو کاپیتان کلاسیک کلاسیک ارتدوکس با بازوی چپ را بولد کرد که دارای دریفت و چرخش کافی برای فریب دادن کاپیتان Sunrisers، آیدن مارکرام (28 توپ از 20 توپ) و گلن فیلیپس ( 0).

در مورد مارکرام، کرونال او را به جلو کشید قبل از اینکه توپ از لبه بیرونی او پاک شود و زمین بخورد.

و همان تحویل، با همان طول شکست، فیلیپس را دید که روی پای عقب می رود تا ببیند که از کنار خفاش خود منحرف شده و به استامپ ضربه می زند. این که در هر دو نوبت توپ کمی گیر کرد نیز به این بازیکن کمک کرد.

با این حال، هاینریش کلاسن (47 توپ از 29 توپ)، مسلماً بهترین ضربه زن SRH، در حمله طبیعی خود قرار داشت زیرا سه چهار و تعداد مساوی شش ها تیمش را به یک مجموع قابل احترام رساندند.

تفاوت بین کرونال و آمیت میشرا (1/40 در 4 اور) و راوی بیشنوی (0/23 در 2 اور) سرعت بهینه تحویل او بود.

در مورد بیشنا، او در حالی که سعی می‌کرد سریع کاسه بازی کند، نیم‌ترکرها را رها کرد. وقتی میشا بولینگ را رها کرد کمکی نکرد، زیرا در مقایسه با روزهای جوانی خود در هوا بسیار کندتر است. بنابراین، batsmen ها زمان کافی برای برنامه ریزی ضربات خود داشتند.

پس از اینکه ویکت های کرونال SRH را به 115 برای 5 کاهش داد، کلاسن بازی را در اختیار گرفت و توسط عبدالصمد (37 توپ از 25 توپ خارج نشد) حمایت شد، زیرا این دو نفر 58 در 6.4 اور اضافه کردند تا از امتیاز 175 ران عبور کنند.

در اواخر اینینگ های SRH، زمانی که داور سوم تصمیم داور داخل زمین را مبنی بر ارسال یک پرتاب کامل توسط اوش خان به عنوان یک ارسال منصفانه در حالی که به نظر می رسید توپ خاموش است، رد کرد، مسابقه برای مدت کوتاهی متوقف شد.

این موضوع جمعیت را هیجان زده کرد، که باید LSG را برای توقف کوتاه مدت مشکل ایجاد کرده باشد، و کلاسن تمرکز خود را از دست داد تا یک نیم تنی شایسته را از دست بدهد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله