پنجاب کینگز یازدهم مقابل لاکنو سوپر غول‌ها را پیش‌بینی کرد، IPL 2023: آیا لیام لیوینگستون شانسی خواهد داشت؟

پنجاب کینگز که اخیراً با ضربات دو برابر ضربات دوگانه روبرو شد، از بازیکنانشان می خواهند که در روز شنبه در ورزشگاه کریکت اکانا در مسابقه IPL به مصاف لاکنو سوپر جاینتز بروند تا تعداد توپ های خود را بهبود بخشند. پنجاب پس از شروع موفقیت آمیز فصل جدید با دو برد، دو شکست متوالی را متحمل شد که نتوانست مجموع خوبی را در جدول ثبت کند. در حالی که کاپیتان شیخار داوان باقی مانده بود تا تیم را روی شانه های خود در برابر سانرایزرز حیدرآباد حمل کند، روزی که او سقوط کرد، سایر بتزنان فقط توانستند 153 بر 8 را در مقابل گجرات تایتانز انجام دهند که عمدتاً به دلیل 9 توپ 22 شاهرخ خان بود.

دلیل اصلی پشت مجموع پایین PBKS ناتوانی آنها در افزایش دوش در وسط اورها بین 10 تا 15 بود. آنها در نهایت به توپ بولینگ 56 نقطه ای پایان دادند، منطقه ای که تیم باید در آن پیشرفت کند.

ما دویدن زیادی روی تخته انجام ندادیم. ما باید این مورد را در آینده اصلاح کنیم. داوان پس از شکست گفت: “وقتی وقتی یک تیم 56 توپ را می اندازد تعداد توپ های نقطه ای را می بینید، در نهایت بازی را باخته اید.”

داوان بدون شک با 40، 86 خارج نشدن و 99 بازی خارج نشده در سه اینینگ اول، تاثیرگذارترین بازیکن پنجاب باقی می ماند، اما ناهماهنگی سایر خفاش ها باعث نگرانی است.

شریک افتتاحیه جوان پرابسیمران سینگ در افتتاحیه منفجر شد اما از آن زمان شکست خورده است، در حالی که سایر بتزنان – متیو شورت و جیتش شارما – نتوانستند خود را در بازکن ثابت کنند. PBKS ممکن است وسوسه شود که به لیام لیوینگستون در برابر LSG فرصت دهد.

اگرچه خفاش‌ها ناامیدکننده بودند، اما ترکیب بولینگ به رهبری آرشدیپ سینگ جوان عالی به نظر می‌رسید.

این آرشدیپ و سام کوران از انگلیس بودند که بازی را به آخرین توپ رساندند و در مجموع روی کمربند ویکت دفاع کردند، پیش از مداخله راهول تواتیا در روز پنجشنبه.

در میان اسپینرها، هارپریت برار از منابع خود به خوبی استفاده کرده است، در حالی که راهول چهار همچنان یک مشتری حیله گر باقی مانده است، اما اگر منصفانه باشیم با بول داران، آنها فقط دویدن کافی برای بازی ندارند.

پنجاب کینگز XI را در برابر لاکنو سوپر جاینت پیش بینی کرد

شیخار داوان (ج)، پرابسیمران سینگ، متیو شورت، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (ج)، شاهرخ خان، سام کوران، هارپریت برار، راهول چهار، کاگیسا رابادا، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله