پنالتی آرید سانتانا به حیدرآباد می رسد و ادیسه را 1 بر صفر شکست می دهد


تیم فوتبال حیدرآباد رقابت های هند خود را در سوپرلیگ با پیروزی یک بر صفر مقابل ادیسه در استادیوم GMC در گوا در روز دوشنبه آغاز کرد. اولین بازیکن آریدان سانتانا (35 “) یک پنالتی را به ثمر رساند که اختلاف این دو تیم بود ، زیرا حیدرآباد اولین کلین شیت لیگ را حفظ کرد. در اولین دقایق بازی حیدرآباد سراسر آدیش بود و حریفان را مجبور به بازی عمیق کرد. یک سری از سرمایه های زاویه دار و تقریباً خرج شده.

بوق تجاری

در دقیقه 6 وقتی که لوئیز ساستره با یک شوت محکم به محوطه جریمه شلیک کرد ، نظام ها اولین موقعیت واقعی خود را بدست آوردند ، اما سانتانا نتوانست سر خود را به سمت دروازه هدایت کند.

واضح بود که بازدید کنندگان روی کیت های خود کار می کنند. یک ضربه کرنر با زیرکی که در دقیقه 10 اجرا شد ، آکاش میشرا را مجبور کرد ارشیپ سینگ دروازه بان “آدیشا” را مجبور به ذخیره کند.

آدیشا با حفظ مالکیت توپ و تحمل مبارزه با رقبا ، به بازی معمول نگاه می کرد. اما آنها بیش از حد قابل پیش بینی بودند و مدافعان حیدرآباد توانستند بدون ناراحتی زیاد با آنها کنار بیایند.

پس از بررسی مداوم ، حیدرآباد جریمه نقدی دریافت کرد. سانتانا مقابل هلیچاران نارزاری بازی می کرد و تلاش های او را استفان تیلور کاپیتان ادیسه هدایت می کرد. سانتانا خودش را مهار کرد و در دقیقه 35 به خانه رفت.

برادر پل دروازه بان حیدرآباد مجبور بود تا دقیقه 40 منتظر بماند تا اولین دفع خود را انجام دهد و مانع مانوئل اونوا مهاجم “آدیش” شود. Nizami این فرصت را داشت تا برتری خود را افزایش دهد ، اما دروازه بان عالی بازیکن توپ های خوبی را قبل از گل دفع کرد.

چند دقیقه پس از راه اندازی مجدد ، Adysha شانس بیشتری برای بازیابی برابری داشت. اما اولین لمس ناموفق هومن ناداكومار سكار به میشیری اجازه داد تا گل قاطع پس انداز را به ثمر برساند.

در ساعت Adysh یک فرصت دیگر داشت. دیگو موریزیو از کنار نشانگر خود عبور کرد و از منطقه Onva عبور کرد ، که ضربه کم او پاول را در اختیار نداشت.

“حیدرآباد” تقریباً برتری دیوار را دوبرابر کرد اما گل ژوائو ویکتور به درستی آفساید بود.

بالا رفته

لیستان کولاک که دائماً خط دفاع “آدیشا” را اذیت می کرد ، تقریباً در دقیقه 67 ، وقتی نیمه را در محوطه جریمه سپری کرد ، یک دقیقه جادو خلق کرد ، اما خط پایان را پیدا نکرد.

در پایان ، خطرات مهم نبودند زیرا حیدرآباد برای پیروزی ایستاد.

مباحث ذکر شده در این مقاله