پس از نمایش فلاپ، دهلی کپیتالز «دو نفره فروخته نشده» ابیمانیو ایسواران و پریام گارگ را برای آزمایش فراخواند.

دهلی کاپیتالز در روز چهارشنبه با فشردن دکمه پانیک به دلیل نمایش فلاپ بتزنان داخلی هندی خود، دو نفر بدون کلاه آبیمانیو ایسواران و پریام گارگ را برای تست فراخواند. شکل پریثوی شاو، یاش دولا و لالیت یاداو به گونه ای بود که مدیران دی سی مجبور شدند حتی به بازیکنانی که متخصص توپ قرمز در نظر گرفته می شوند مانند کاپیتان “آزمون” هند، ایسواران نگاه کنند.

حداکثر اندازه تیم 25 است و DC حداکثر اندازه تیم را دارد. حالا معلوم نیست کسی را جایگزین کنند. در حال حاضر، هر دو تحت محاکمه هستند،» یک منبع IPL که توسعه DC را دنبال کرده است به شرط ناشناس ماندن به PTI گفت.

تنها بازیکن خارج از فرم خلیل احمد است که از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است. اما دی سی انتظار دارد که خلیل با گذشت زمان به تناسب اندام برسد.

وحشت در صفوف دهلی قابل درک است. ایسواران که حتی برای کریکت بالای 50 سال نیز به اندازه کافی خوب در نظر گرفته نمی شود و در 10 سال دوران حرفه ای خود فقط 27 بازی داخلی T20 انجام داده است، برای محاکمه فراخوانده شده است.

به عنوان یک بازکننده، نرخ ضربه 121 به اندازه کافی چشمگیر نیست و او صد گل به ایالت شمال شرقی زد.

گارگ، کاپیتان سابق تیم زیر 19 سال هند، با دو فصل تحت عنوان IPL در وضعیت نسبتاً بهتری قرار دارد.

با این حال، میانگین 17 و نرخ ضربه 115 در 44 بازی T20 چیزی برای نوشتن نیست.

Iswaran در چند فصل اخیر فروخته نشده است، در حالی که Garg که توسط SRH منتشر شده است نیز هیچ گیرنده ای نداشته است.

این در حالی است که کاملش ناگارکوتی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده است و احتمال دارد این ضربه زن در بازی های روز پنجشنبه به میدان برود. ناگارکوتی، در هر صورت، بحثی نکرد.

پس از جام جهانی فوتبال زیر 20 سال 2018، او بیشتر وقت خود را در آکادمی ملی کریکت گذراند و دوره توانبخشی را پشت سر گذاشت و کمی کریکت داخلی بازی کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله