پس از قهرمانی 104 Off 51، ونکاتش ایر جایزه Maiden IPL Century را به این ستاره سابق هند اهدا کرد.

ونکاتش آییر، بت‌باز نایت سواران کلکته، پس از کسب امتیاز خیره‌کننده 104 در “بازگشت” IPL خود پس از یک محرومیت طولانی مدت، روز یکشنبه اولین قرن خود را به آبیشک نایار کمک کرد. این بازیکن 28 ساله اهل ایندور در اکتبر گذشته در مسابقات جام سید مشتاق علی در فرم خوبی بود، قبل از اینکه از پله ها پایین بیاید و مچ پای خود را پیچانده و فصل داخلی خود را با مصدومیت به پایان برساند. او تحت عمل جراحی قرار گرفت و سپس ماه های زیادی را در آکادمی ملی کریکت در بنگالورو گذراند تا آمادگی کامل را به دست آورد.

او گفت: “IPL یک تورنمنت بازگشتی است. شش ماه پیش، من مچ پای چپم را شکست – مفصل ساب تالار را در رفت – و این یک تصادف عجیب بود. اما من خوش شانس هستم که در سیستمی هستم که BCCI از من مراقبت می کند.” رسانه ها بعد از بازی

همه چیز مراقبت شد و من چهار تا پنج ماه در NCA بودم. همه پزشکان و مربیان بسیار همکاری داشتند و به من کمک کردند تا از آن فضا خارج شوم.

«بسیاری از پزشکان به من گفتند که نمی‌توانم به سرعت عادی بدوم. من ناامید خواهم شد اما خوشحالم که به زمین برگشتم و کاری را که بیشتر دوست دارم انجام دهم و به تیم کمک کنم. آی یر در ضربه 51 توپی خود در روز یکشنبه 9 شش و شش چهار ضربه زد، اما تلاش های او کافی نبود زیرا سرخپوستان بمبئی با 5 ویکت و تعقیب 186 توپ در اینجا در ورزشگاه وانکهده پیروز شدند.

“یکی از نام هایی که باید در اینجا ذکر شود آبیشک نایار است. او روز به روز با ضربات ضربی من کار می کرد و نه فقط ضربه زدن من، بلکه رویکرد من به بازی. من لیاقت این قرن را دارم.

او گفت: “در مورد آقای چاندو، من سه سال است که با او کار می کنم و خوشحالم که تاکتیک های او اکنون در سطح بین المللی است.”

ایر که روز یکشنبه کلاه نارنجی را بر تن کرد، گفت که برای او مهم است که در نقش شماره 3 جدید بازی کند، زیرا KKR کاپیتان همیشگی خود را شریاس آییر ندارد.

شریاس در تیم نیست، او مصدوم است و باید یک نفر نقش شماره 3 را پر کند که نقش مهمی است. من ادعا کردم که می خواهم مانند یک کریکت باز منعطف باشم.

وقتی او (مربی) به من گفت که باید در شماره 3 ضربه بزنم، قصد تغییر نکرد. شما باید به دنبال بولینگ بروید و به محض اینکه من تجزیه و تحلیل می کنم که توپ در حال چرخش نیست، ریسک می کنم و تیم را به پرواز می رسانم.

او گفت: «تاکتیک‌ها در آن زمان مشخص می‌شوند، زمین خاکی قرمز است، بنابراین من مجبور شدم خیلی بیشتر مربع بازی کنم تا مستقیم.

ایر گفت که KKR توسط MI پیشی گرفته است، که ایشان کیشان گل 58 را به ثمر رساند و سوریاکومار یاداو 43 گل را به ثمر رساند.

“همانطور که MI توپ را زد، من احساس کردم که ویکت بهتر است، اما شما باید به آن اعتبار بدهید. آنها خیلی خوب زدند و مهمترین جنبه شروعی بود که به دست آوردند.

او گفت: «با نگاهی به گذشته، می‌توانیم در مورد گلزنی 15-20 کمتر و بهتر شدن ویکت‌ها صحبت کنیم، اما آنها از ما پیشی گرفتند.

ایر گفت که پس از ضربه زدن به زمین کامرون گرین در حین ضربه زدن برای اسکن می رود، اما امیدوار بود که حالش خوب باشد.

تیم دیوید از MI گفت که تیم از عملکرد عالی سوریاکومار با خفاش خوشحال است.

کسب دو (برد) متوالی عالی بود. تیم ما اکنون سرعت بالایی دارد. از زمانی که من او را می شناسم چشمانش همین طور است.

همانطور که گفتم، ما فقط منتظریم تا او بازی خود را به نمایش بگذارد و دیدن توپ از وسط چوبش که به بیرون پرواز کرد، شگفت‌انگیز بود، (او به چند سیکس بزرگ ضربه زد و ما آن را دوست داشتیم.” دیوید از ایر برای گل اولش تمجید کرد.

“او بازی های فوق العاده ای انجام داد. او چنین شروع سریعی داشت و هر بار که یک بازیکن صد امتیاز می گیرد، بسیار خاص است. مطمئن هستم که او چنین بازی کرد. مطمئن هستم که او واقعاً احساس خوبی دارد. از قرن گذشته و پیروزی در بازی واقعا لذت بردم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله