پس از شکست رم در فینال لیگ اروپا، هواداران به یک داور انگلیسی و خانواده اش حمله کردند. نگاه کن

پس از شکست رم مقابل سویا در فینال لیگ اروپا، آنتونی تیلور داور انگلیسی و خانواده اش در فرودگاه بوداپست توسط گروهی از هواداران جالوروسی مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. سویا روز پنجشنبه در ضربات پنالتی رم را شکست داد و هفتمین عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد. در حالی که ژوزه مورینیو، مدیر باشگاه رم در حال پرتاب یک سری آزار و اذیت تیلور در پارکینگ خودرو دیده شد، چندین فیلم در شبکه های اجتماعی از پرتاب صندلی و بطری به سمت خانواده او در فرودگاه بوداپست منتشر شد.

در فینال، تیلور 14 کارت زرد دریافت کرد که بیشترین کارت زرد در یک بازی لیگ اروپا بود و تقریبا 30 دقیقه وقت تلف شده بازی کرد.

بعد از بازی مورینیو از تیلور عصبانی شد و گفت که “داور به نظر اسپانیایی می آمد”.

“این یک بازی فشرده و فشرده با داوری بود که به نظر اسپانیایی بود. مورینیو گفت: او همیشه زرد، زرد، زرد بود.

رم و مورینیو پس از چند سالی که تیم ضعیف و آسیب دیده او در ضربات پنالتی به سویا باخت، از کسب دومین تاج اروپایی محروم شدند، اما او قبل از تشکر از ارتش هواداران رم که موفق به انجام این کار شدند، پس از بازی یک سخنرانی هیجان انگیز در زمین ایراد کرد. به بوداپست

پیام او احساس غرور بود و این دقیقاً همان چیزی است که او در رم بازسازی کرد، تیمی که یکی از بزرگترین و پرشورترین هواداران ایتالیا را دارد اما از زمان تأسیسش در سال 1927 توجه زیادی را به خود جلب نکرده است.

اظهارات مورینیو و ” رسوایی” داور آنتونی تیلور در پارکینگ پوشکاش آره نا به دلیل عدم اعلام پنالتی نیمه دوم رم به دلیل فوتبال دستی، خشم هوادارانی را برانگیخته است که سرمربی پرتغالی را نماینده خود در زمین بازی می دانند.

رم در فینال به لطف پائولو دیبالا پیش افتاد، قبل از اینکه سویا به وقت اضافه و سپس یک پنالتی با گل به خودی جانلوکا مانچینی رسید.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله