پس از شکست استرالیا، زنان هند به تیم پایین شکست خوردند

تیم هاکی زنان هند قبل از شکست 2-3 در آدلاید در روز پنجشنبه، نمایش شجاعانه ای را در برابر استرالیا A انجام داد. سلیما تته (40 فوت) و سانگیتا کوماری (54 فوت) پس از اینکه آلیس آرنوت (18 فوت) و روبی هریس (20 فوت و 35 فوت) میزبان را پیش انداختند، هر کدام یک گل برای هند به ثمر رساندند. هند در کوارتر اول بر استرالیا A مسلط شد و در دقیقه 10 صاحب یک کرنر شد، اما نتوانست از آن استفاده کند. سپس میزبان چند ضربه پنالتی به دست آورد، اما دفاع هند محکم ایستاد تا آنها را از برتری بازدارد و کوارتر اول بدون گل به پایان رسید.

هند در کوارتر دوم روی حفظ مالکیت توپ متمرکز شد، اما استرالیا A با گلزنی آرنوت (دقیقه 18) از روی نقطه، برتری را به دست آورد.

لحظاتی بعد، هریس (دقیقه 20) برتری تیم میزبان را در حالی که خود را در تیر دروازه آزاد دید، دو برابر کرد و به او اجازه داد تا به راحتی توپ را وارد دروازه هند کند.

با گل مقابل آنها، هند شروع به بازی تهاجمی کرد و حتی حملات خوبی داشت اما نتوانست دروازه خود را پیدا کند زیرا استرالیا A در وقت استراحت 2-0 پیش رفت.

استرالیا A در اوایل کوارتر سوم زمانی که هریس (35 فوت) گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند، برتری خود را افزایش داد و 3-0 به میزبانی رسید.

با این حال، دقایقی بعد، تته با یک شوت درخشان از داخل دی، اولین گل هند را در این مسابقه به ثمر رساند.

هند در کوارتر چهارم به دنبال بازگشت به بازی بود و حتی دو پنالتی را برد اما نتوانست آنها را تبدیل به گل کند.

با این حال، میهمان به آزمایش دفاع میزبان ادامه داد و در نهایت با گلزنی سانگیتا کوماری در دقایق پایانی بازی، هند را زنده نگه داشت.

اما استرالیا A موفق شد از زدن گل دیگری به میهمان جلوگیری کند که بازی با نتیجه 3-2 به سود میزبان به پایان رسید.

این بخشی از دو بازی آخر آنها در تور Down Under Under برای آماده سازی برای بازی های آسیایی در سپتامبر بود. آنها روز شنبه دوباره به مصاف استرالیا A می روند.

هند پیش از این پس از شکست 2-4 و 2-3 در دو بازی اول، در سری سه مسابقه مقابل استرالیا 0-2 شکست خورده بود.

بازی سوم با تساوی 1-1 پس از اینکه هند از عقب به تساوی رسید، بود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله