پس از تف ویرات کهلی، پاسخ قدیمی نوین الحق به توصیه شهید افریدی در فضای مجازی پخش شد.

مسابقه IPL 2023 بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه کریکت اکانا در دوشنبه شب با جنجال همراه بود. RCB بازی را با 18 ران برنده شد و تا زمانی که مسابقه تمام شد، اتفاقات زیادی در بازی افتاده بود که این اتفاق منجر به مشاجره لفظی بازیکنان از هر دو طرف شد. ویرات کوهلی، باتشکار RCB، نوین الحق، نوین الحق، مربی LSG و مربی گوتام گامبیر در این درگیری شرکت داشتند.

پس از درگیری با کهلی، معاوضه قدیمی نوین با شهید افریدی، بازیکن سابق پاکستان، در فضای مجازی پخش شد.

در جریان بازی کندی تاسکرز و گال گلادیاتورز در اولین دوره لیگ برتر لانکا (LPL)، ناوین با محمد امیر بازیکن سابق پاکستان درگیر شد.

پس از تبادل گرم بین این دو، آفریدی، کاپیتان گال گلادیاتورز، در هنگام دست دادن مرسوم در پایان بازی، به نوین توصیه هایی کرد.

افریدی در توییتر فاش کرد که واقعاً چه چیزی به افغانی گفته است. در این مورد نوین با جسارت در سایت میکروبلاگینگ به افریدی پاسخ داد. در حال حاضر تبادل در حال تبدیل شدن به ویروس است.

توصیه من به بازیکن جوان ساده بود: بازی کنید و به خودتان اجازه ندهید که از کلمات توهین آمیز استفاده کنید. من دوستانی در تیم افغانستان دارم و روابط بسیار صمیمانه ای با هم داریم. احترام به هم تیمی ها و حریفان اخلاق اصلی بازی است.

در همین حال، ضربان‌دار پاسخ داد: «همیشه آماده دریافت نصیحت و احترام، کریکت یک بازی جنتلمنی است، اما وقتی کسی می‌گوید شما همه در پای ما هستید و زیر پای ما می‌مانید، نه تنها در مورد من بلکه در مورد من نیز صحبت می‌کند. شخصیت #به #احترام #احترام #بگیرید.”

با جزئیات در مورد دعوای آخر شب نوین با کوهلی در روز دوشنبه، همه چیز بین 16 و 17 بعد از تعقیب 127 ران LSG در برابر RCB اتفاق افتاد. کوهلی با ناوین که در آن زمان از طرفداران LSG بود، بحث شدیدی داشت. ماجرا به همین جا ختم نشد و این دو پس از پایان بازی نیز درگیر جنگ لفظی شدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله