پس از اینکه والورده مورد ضرب و شتم قرار گرفت، بائنا از ویارئال این حمله را به پلیس گزارش داد

باشگاه ویارئال روز یکشنبه تایید کرد که الکس بائنا، بازیکن ویارئال پس از پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید مورد حمله پلیس قرار خواهد گرفت و رسانه های مختلف اسپانیایی گزارش دادند که فده والورده، هافبک لوس بلانکوس او را مشت کرده است. اعتقاد بر این است که بائنا پس از شکست 3-2 قهرمان لالیگا در حالی که بازیکن مادریدی بیرون از اتوبوس تیم ویارئال منتظر او بود، توسط والورده، ملی پوش اروگوئه ای مشت خورده است. ویارئال در بیانیه ای بدون اشاره به والورده نوشت: الکس بائن در حالی که بعد از بازی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به سمت اتوبوس تیم می رفت، دچار تشنج شد.

در رابطه با این وضعیت، بازیکن تصمیم گرفت تا گزارشی را علیه مهاجم به پلیس ملی ارائه کند.

ویارئال یک بار دیگر نشان می‌دهد که هر گونه اعمال خشونت‌آمیز را رد می‌کند و به روایت بازیکن از رویدادها اعتقاد راسخ دارد و از او در این روند حمایت خواهد کرد.

رئال مادرید و ویارئال به درخواست های خبرگزاری فرانسه برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

بائنا اوایل روز یکشنبه پس از ادعای عصبانیت والورده در توییتر نوشت: «من از حمله‌ای که بعد از بازی متحمل شدم بسیار ناراحت هستم و از حرف‌هایی که درباره من می‌گویند شگفت‌زده هستم، این که من آن را گفته‌ام کاملاً درست نیست. ، او را به خاطر فرزند متولد نشده اش مسخره می کند.

ویارئال در یک بازی هیجان انگیز رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست داد و پس از بازی، گزارش های اسپانیایی ادعا می کنند که والورده منتظر دیدار با بائن بوده است.

شیسکو نادال، نماینده تیم ویارئال، روز یکشنبه در توییتر نوشت: “فده والورده، یک اراذل و اوباش و ترسو.”

خاویر آلبرولا روخاس داور مسابقه در گزارش بازی خود هیچ اشاره ای به این حادثه نکرد.

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش می دهد که منابع نزدیک به والورده می گویند که بائنا در جریان بازی کوپا دل ری در ژانویه با صحبت در مورد فرزند متولد نشده اش مادریدی را ناراحت کرد.

مینا بونینو، شریک زندگی والورده، در ماه فوریه گفت که این زوج فکر می‌کردند سقط جنین کرده‌اند، اما بعداً مشخص شد که بارداری سالم بوده است.

مارکا گزارش داد که بائنا در جریان بازی روز شنبه بار دیگر به فرزند والورده اشاره کرد و جرقه درگیری را زد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله