پس از اینکه سونیل گاواسکار به روهیت شارما پیشنهاد داد تا از IPL 2023 استراحت کند، مربی هندی های بمبئی به روز رسانی واضحی ارائه کرد.

مارک بوچر، سرمربی هندی های بمبئی روز شنبه گفت روهیت شارما، کاپیتان تیم، از لیگ برتر هند مرخصی درخواست نکرده است، اما در صورت درخواست، آن را بررسی خواهد کرد. روهیت امسال بخشی از یک کمپین معمولی برای سرخپوستان بمبئی در IPL بوده است، با برندگان پنج دوره در حال حاضر هشتم در نیمه راه هستند و برای صعود به جدول نیاز به انجام کارهای زیادی دارند. سونیل گاواسکار، اسطوره باتینگ، اخیراً به روهیت، کاپیتان MI و هند پیشنهاد کرده است که از مسابقات IPL استراحت کند تا خود را قبل از فینال جام جهانی تست برابر استرالیا از 7 تا 11 ژوئن در The Oval در لندن تشویق کند.

نه، من فکر نمی کنم او باید استراحت کند. این تماس من نیست. بدیهی است که ما می خواهیم روهیت بازی کند زیرا او بازیکن بسیار خوبی است و همچنین یک رهبر است.

اگر این بهترین چیزی است که روهیت دارد و او پیش من می‌آید و می‌گوید می‌دانی، من باید کمی استراحت کنم، بله، این کار را انجام می‌دهیم و در مورد آن فکر می‌کنم. او این کار را نکرده است. بنابراین بله، در این مرحله، اگر او برای بازی در دسترس باشد، او بازی خواهد کرد.”

بوچر اعتراف کرد که سرخپوستان بمبئی پس از واگذاری 96 ران در پنج اور آخر مقابل پنجاب کینگز و سپس 70 ران پس از چهار اور مقابل گجرات تایتانز، برای بحث در مورد اورهای مرگبار بولینگ خود به تخته قرعه کشی بازگشته اند تا در هر دو بازی در سمت بازنده قرار بگیرند. .

بازی اول، اگر به آن نگاه کنیم، در بیشتر موارد در مورد تسلط صحبت می‌کردم، نه آن دوره کوتاه. ما به نوعی تکرار کردیم که در بازی دوم، اگر یک بار اتفاق بیفتد، اشتباه است، اما اگر دو بار اتفاق بیفتد، این چیزی است که باید به آن بپردازیم.

او گفت: «ما آن را در جلسات بررسی کرده‌ایم، ایده‌های مختلفی در مورد اینکه چگونه تلاش می‌کنیم دیگر تکرار نشود، وجود دارد.

مربی MI تایید کرد که Jofra Archer برای “عمل جراحی جزئی” به بلژیک سفر کرده است.

بله، او (برای جراحی در بلژیک) بود. من معتقدم این یک عمل جزئی بود. فکر کنم یه روز رفت تا آنجا که من می دانم، جف برای انتخاب در دسترس است.

ترنت بولت، بازیکن تیم راجستان رویالز، که سال گذشته از قرارداد مرکزی خود با نیوزلند برای بازی در لیگ های مختلف دیگر در سراسر جهان آزاد شد، گفت که برای بازی در جام جهانی ODI آینده در هند ناامید است.

“البته، (من) از بازی در جام جهانی ODI ناامید هستم – این یکی از بزرگترین رویدادهای تقویم است. در حال حاضر، من فقط روی IPL متمرکز هستم و اگر همه چیز خوب پیش برود، 100 درصد می‌خواهم آنجا باشم.»

توپ‌زن بازوی چپ نیوزیلندی، یاشاسوی جیسوال و دهروو ژورل، بت‌بازان جوان راجستان رویالز را به خاطر ضربه‌های چشمگیرشان در این IPL تمجید کرد.

“این بچه ها فقط اعتماد به نفس دارند. آنها واقع بین هستند، بیرون می آیند و بازی طبیعی خود را انجام می دهند. خیلی خوب بود که زود به اینجا رسیدم و کارهای سختی که قبل از شروع IPL انجام شده بود را دیدم.

“آنها با آزادی بولینگ بازی کردند و چند بازی عالی انجام دادند. یاشاسوی یک یافته باورنکردنی است و کسی که در هند نیز باید به او توجه کرد – او قبلاً چندین شوت عالی بازی کرده است.” بولت همچنین از کاپیتان رویالز، سانجو سامسون، به عنوان یکی از بهترین بتمن های هند و یک متفکر خوب در بازی یاد کرد.

او گفت که می‌خواهد با توپ جدید تهاجمی باشد، که منجر به تعداد زیادی ویکت برای او در اوایل اینینگ شد.

من فقط سعی می کنم توپ را بالا ببرم. در آنجا کمی تردید وجود داشت و Wankhede (استادیوم) مکانی است که در گذشته از بولینگ لذت برده ام. من فقط سعی می کنم آن را ساده نگه دارم، سعی می کنم تا حد امکان تهاجمی باشم.

“این یک مسابقه برای همه است. تا کنون چند بازی عالی برگزار شده است و (ما) فقط در نیمه راه مانده ایم. هر تیمی به دنبال هشت یا نه پیروزی است تا امیدوار باشد به دو تیم برتر برسد، اما ما فقط در حال انجام بازی هستیم. توسط بازی.” پیسر کیوی گفت که می‌خواهد قوانینی برای کمک به بولرها نیز وجود داشته باشد، پس از اینکه لاکنو سوپر غول‌ها در روز جمعه از مرز 250 دونده مقابل پنجاب کینگز عبور کرد.

وقتی دیدیم که 200 گل زده، شگفت انگیز بود و اکنون 250 به خوبی در دسترس است. کی از 300 میدونه؟ «این تغییرات ظریف قوانین که مدام مطرح می‌شوند، برای من مهم نیست که چند مورد از آنها به نفع بول‌بازان باشد. بازی به قدری خوب بود که یک جایگزین فوق العاده با خفاش وجود داشت، در واقع به تیم ضربه زن دیگری می داد تا آن امتیازات را دنبال کند و جای تعجب نیست که در حال حاضر شاهد چنین نتایج عالی هستیم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله