پسر خواننده بابی براون در خانه در لس آنجلس مرده پیدا شد – موسیقی

بابی براون جونیور ، پسر خواننده بابی براون ، روز چهارشنبه در خانه ای در لس آنجلس مرده پیدا شد. او 28 ساله بود.

به گزارش لس آنجلس تایمز ، جف لی ، سخنگوی پلیس لس آنجلس گفت که افسران وقتی حدود ساعت 1:50 بعد از ظهر جسد براون جونیور را در خانه ای در Encin پیدا کردند ، به مراقبت های پزشکی فوری پاسخ دادند.

براون جونیور در صحنه مرگ اعلام شد. لی گفت پلیس معتقد است هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است و جزئیات بیشتر مرگ فوراً در معرض دید عموم قرار نگرفت.

براون جونیور پسر بابی براون و کیم وارد بود. مرگ پسرش آخرین اتفاقات بدبختانه برای بابی براون است.

در سال 2012 ، همسر سابق وی ، خواننده افسانه ای ویتنی هوستون ، پس از غرق شدن در حمام اتاق هتل در بورلی هیلز ، مرده یافت. مقامات پزشکی قانونی مرگ هوستون را تصادفی دانستند و علت آن را بیماری قلبی و کوکائین دانستند.

دختر آنها ، بابی کریستینا براون ، در تاریخ 31 ژانویه 2015 در وان حمام در خانه حومه خود در آتلانتا پیدا شد. او شش ماه در کما بود تا اینکه در 22 سالگی در یک بیمارستان بستری شد.

محققان دفتر متخصص پزشکی قادر به تعیین دقیق نحوه مرگ بابی کریستینا براون نبودند. کالبد شکافی نشان داد که این ماده حاوی مورفین ، کوکائین ، الکل و داروهای تجویز شده است.

نیک گوردون ، شریک سابق بابی کریستینا ، که مقصر مرگ او شناخته شد ، اوایل سال جاری درگذشت. او 30 ساله بود.

همچنین بخوانید: بازیگر Ludo Rohit Saraf “2 مرحله بد” را به یاد می آورد که 2 سال نتوانست شغلی پیدا کند: “ماهانه به 50-60 آگهی گوش دهید ، 14 کیلوگرم اضافه کنید”

گوردون هرگز در این پرونده تحت پیگرد قانونی قرار نگرفت ، اما وی به دلیل ادعای مرگ غیرقانونی مجرم شناخته شد. قاضی آتلانتا به او دستور داد 36 میلیون دلار به املاک براون بپردازد.

براون خوانندگی را به عنوان عضوی از گروه R&B New Edition آغاز کرد و پیش از این که با آوازهایی چون My Prerogative و Every Little Step به یک تکنواز تبدیل شود.

دنبال کردن htshowbiz در توییتر