پریما دارشینی در اولین نامزدی گرمی: این بدان معنی است که من کاری را درست انجام می دهم – موسیقی

نامزدی گرمی در هر رده برای هر نوازنده در هر مقطع از زندگی حرفه ای خاص است. بنابراین ، برای شخصی مانند پریا دارشینی که اولین آلبوم “Periphery” وی در 63 “بهترین آلبوم عصر جدید” نامزد شد ، در 63 امین دوره جوایز گرمی ، ویژه تر می شود.

او می گوید: “هنوز غرق نشده است” و با اشاره به موارد واضح می خندد. “حدس می زنم غواصی زمان بر باشد. این فقط یک احساس فوق العاده غیر واقعی است. منظور من این نیست که به دنبال هر نوع راستی آزمایی هستم ، اما در واقع احساس می کنم کاری را درست انجام می دهم. ”

چیزی که این خانم 36 ساله به انتخاب خود اشاره دارد ، از جمله انتخاب انتقال از بمبئی به نیویورک برای پیگیری موسیقی علی رغم خوانندگی در فیلم های بالیوود و فضای غیر فیلم / پاپ.

“من هرگز نیازی به بیرون رفتن برای جستجوی هواداران احساس نکردم. من اعتقاد دارم که خودم را در هنر خود غرق کنم و بگذارم کارم حرف خودش را بزند. اولویت من بدست آوردن پیروان یا مشهور شدن نبود ، بلکه غرق شدن در فرم هنری و هنری ام بود. من واقعاً معتقدم که وقتی چیز خوبی خلق می کنید ، مردم سرانجام راهی برای انجام آن پیدا می کنند. ”

او برای این آلبوم که گفته می شود “در 12 ساعت ضبط شده و در حدود 12 روز نوشته شده است” با شوهرش و مکس ZT ، نوازنده سازهای کوک ، مکس ZT ، چاک پالمر ، سازهای کوبه ای ، دیو اگار و درامر ویل کالهون همکاری کرده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=cgBfv_C7FDE

او می گوید: “مورد دیگری که من را تأیید کرد نحوه ایجاد این آلبوم است ،” توضیح می دهد ، “ویژگی این تکان دادن گرمی این واقعیت است که آنها یک آلبوم زنده را در میان تعداد زیادی آلبوم استودیویی جدا کردند. آلبوم استودیویی توانایی افزودن جلوه هایی به مرحله پس از تولید ، ویرایش اشکالات و استفاده های چندگانه را دارد. در این حالت ، این یک رکورد یک بار است که به صورت ارگانیک ، با حداقل یا بدون تولید پس از آن ساخته شده است. بداهه نوازی نیز زیاد بود. ”

با این حال ، بزرگترین تأیید همچنان باقی مانده است که این آلبوم ترکیبی از موسیقی سنتی هند با موسیقی محلی و پاپ آمریکایی را یادداشت می کند و “یک نمونه بارز از زیبایی همکاری های بین فرهنگی” را نشان می دهد.

وی اضافه می کند: “این سایه های مختلفی از معنی خانه برای من را کشف می کند … این غوطه وری عمیق در آسیب پذیرترین” من “واقعی من است. این ترکیبی از تأثیرات مختلف موسیقی از مناطق مختلف جهان است ، و این” زمان جدید “خواهد بود. … ”

تعامل با نویسنده در توییتر /sammysamarth