پایتخت دهلی پیش بینی یازدهم مقابل هندی های بمبئی، IPL 2023: آیا فیلیپ سالت شانسی خواهد داشت؟

با سه برد در تروت، پایتخت دهلی مطمئناً شروع بسیار ضعیفی در IPL 2023 داشته است. آنها در روز سه شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی به مصاف هندی های بمبئی خواهند رفت. مانند MI، دی سی نیز انتظار دارد که نمایش را از استعدادهای محلی بهبود بخشد. بالاترین سفارش دهلی در آخرین بازی Boulted بود که سوالاتی را در مورد توانایی پریتوی شاو در مقابله با بولینگ سریع ایجاد کرد. او به طرق مختلف – سرعت، جهش و نوسان – در سه اینینگ خود اخراج شد و به نظر می رسید هیچ راه حل سریعی برای مشکلات فنی او وجود ندارد.

با سقوط ویکت ها در انتهای دیگر، کاپیتان دیوید وارنر برنده شد اما نرخ ضربه 117 است. انتظار می رود او بهتر از این کار کند.

با توجه به این فرصت در غیاب میچل مارش، که به خانه بازگشت تا ازدواج کند، مانیش پاندی تنها یک توپ دوام آورد و باتشمن کهنه کار مشتاق است تا در برابر کوتلا تأثیر بگذارد.

در رتبه اول، دی سی می تواند رایلی روسائو را که از فرم خارج شده کنار بگذارد و به فیلیپ سالت فرصت بدهد.

در جبهه بولینگ، بازیکنان دهلی، از جمله هنریش نورجه، موکش کومار و خلیل احمد، برای پاکسازی بیرون آورده شده اند و تیم باید در برابر بمبئی به این موضوع رسیدگی کند. خلل مصدوم برای بازی مقابل MI مطمئن نیست، در حالی که DC نیز ممکن است وسوسه شود که Nortje را برای بازی نیمکت نشین کند.

در بخش اسپین، کولدیپ یاداو اقتصادی بوده است، اما تیم انتظار بیشتری از او در اوورهای میانی دارد، در حالی که آکسار پاتل گران بوده است.

پیش بینی پایتخت دهلی یازدهم مقابل سرخپوستان بمبئی:

دیوید وارنر، پریتوی شاو، فیلیپ سالت، آبیشک پورل، آکسار پاتل، لالیت یاداو، امان خان، کولدیپ یاداو، موکش کومار، ایشانت شارما، لونگی نگیدی

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله