پاکستان و نیوزلند با سری ODI وارد حالت جام جهانی می شوند

پاکستان و نیوزلند در یک سری پنج مسابقه یک روزه با هم رقابت می کنند که از روز پنجشنبه در راولپندی آغاز می شود و به عنوان یک گرم کننده مهم برای جام جهانی عمل می کند. این مجموعه به هر دو طرف فرصت می دهد تا قبل از جام جهانی هند در ماه های اکتبر تا نوامبر، نقاط قوت و ضعف یکدیگر را درک کنند. سیاهپوشان با تساوی 2-2 در سری بیست 20 مقدماتی 5 بازی، میزبان را شوکه کردند، علیرغم غیبت هشت بازیکن – از جمله کاپیتان کین ویلیامسون – به دلیل لیگ برتر هند یا مصدومیت.

نیوزلند به رهبری تام لاتام، کاپیتان ایستاده، به طرز ماهرانه ای خود را با شرایط وفق داد و با نتیجه 2-0 شکست خورد و در بازی های سوم و پنجم پیروز شد و بازی چهارم پس از باران رها شد.

مارک چپمن، بازیکن درجه متوسط، پس از کسب امتیاز 290 برای تنها یک اخراج در سری T20، به تیم ODI اضافه شد – بیشترین دوندگی توسط یک batsman در یک سری پنج مسابقه T20I.

ویکت بان تام بلوندل که اخیراً در بین پنج بازیکن برتر کریکت ویزدن قرار گرفته است و هنری نیکولز بت‌باز درجه متوسط، تیم را بیشتر تقویت می‌کنند.

Latham که تیمش در رتبه بندی ODI تنها پس از استرالیا در رتبه دوم قرار دارد، گفت: “این یک قالب جدید است و ما باید به سرعت خود را با این سری سخت وفق دهیم.”

پاکستانی که رتبه پنجم را در اختیار دارد، بار دیگر امید خود را به بابر اعظم کاپیتان، که در دو سال گذشته مقام اول را در رده بندی جهانی ODI داشته است، بسته است.

اعظم گفت: این پنج بازی برای آماده سازی ما برای جام جهانی بسیار مهم است.

ما هشت ODI به اضافه جام آسیا (برای آماده سازی) داریم و از آنها برای آمادگی خوب استفاده خواهیم کرد.»

پاکستان برنده پنج سری از هفت سری ODI که کاپیتان آن اعظم است، شده است. او دو بار در سال 2021 به انگلیس و در ژانویه امسال به نیوزلند باخت.

اما نیوزلند می تواند به تسلط اخیر بر پاکستان ببالد.

از شش سری آخر ODI بین آنها، نیوزلند پنج برد و یک تساوی کسب کرده است. آخرین شکست سری آنها مقابل پاکستان در سال 2011 در خانه بود.

بازی‌های باقی‌مانده از سری مسابقات در روز شنبه در راولپندی و پس از آن در کراچی در روزهای 3، 5 و 7 می برگزار می‌شود.

پاکستان: بابر اعظم (کاپیتان)، شاداب خان، عبدالله شفیق، فخار زمان، محمد حارث، حارث رئوف، حارث سهیل، احسان الله، امام الحق، محمد نواز، محمد رضوان، محمد وسیم، نسیم شاه، آقا سلمان، شاهین شاه افریدی. ، شان مسعود، اسامه میر

نیوزلند: تام لتهام (کاپیتان)، تام بلوندل، چاد بووز، مارک چپمن، مت هنری، بن لیستر، کول مک‌کانچی، آدام میلن، داریل میچل، جیمی نیشام، هنری نیکولز، راچین راویندرا، هنری شیپلی، ایش سودی، بلر تو تیکنر، ویل .

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله