پاکستان میزبان زیمبابوه است زیرا کریکت توانبخشی می کند

[ad_1]


پاکستان در حالی روز جمعه از زیمبابوه برای اولین ODI سال خود استقبال می کند که میزبان کریکت بین المللی است ، در حالی که انگلیس و آفریقای جنوبی تورهای تور را تشکیل می دهند ، یک قدم دیگر به خارج از صحرا برمی دارد. سه ملی پوش یک روزه ، وقتی بابر اعظم به عنوان کاپیتان ODI شروع به کار می کند ، همچنین در پاکستان در سوپرلیگ جدید جام جهانی – روند صعود به جام جهانی فیفا 2023 ، اولین بازیکنان پاکستان هستند. توانبخشی پاکستان ، که به دنبال حمله مهلک به اتوبوس فرماندهی سریلانکا در سال 2009 ، توسط طرف های خارجی بیشتر جلوگیری می شود ، در ماه های اخیر ، بخشی از آن به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، تسریع شده است.

بوق تجاری

پس از بازدید پاکستان از انگلیس و موافقت با سفر به آفریقای جنوبی – هر دو تحت تأثیر Covid-19 قرار گرفتند ، هر دو سنگین وزن با بررسی سفرهای متقابل ابراز قدردانی کردند. بیش از ده سال هیچ یک از آنها شرکت نکردند.

از زمان حمله ، زیمبابوه ، هند غربی و بنگلادش به پاکستان سفر کرده اند و سال گذشته سریلانکا با تورهای محدود یک غیبت ده ساله را پایان داد.

ثابت شد که این بازی ها آخرین ODI سال هستند و آنها با هدایت کاپیتان جدید اعظم ، که همچنین یک کاپیتان T20 است ، به راولپندی بازگشتند و امیدوارند که اولین گام خود را برای جام جهانی 2023 در هند بردارند.

در سوپرلیگ جام جهانی فیفا با 13 تیم هفت تیم به علاوه میزبان هند واجد شرایط جام جهانی هستند. همه تیم ها چهار بازی خانگی و چهار بازی خارج از خانه انجام می دهند که هر مسابقه 10 امتیاز دارد.

سه ODI پاکستان و سه T20 در برابر زیمبابوه پشت درهای بسته در راولپندی و با هر دو تیم در یک “حباب” بیولوژیکی بازی خواهند کرد. آزمایش همه بازیکنان از نظر ویروس کرونا انجام شد.

“زیمبابوه را سبک نگیر”

این مجموعه از زمان شیوع ویروس کرونا ، پاکستان را به سومین میزبان کریکت بین المللی تبدیل کرده است.

انگلیس میزبان هند غربی ، ایرلند ، پاکستان و استرالیا بود و استرالیا در اوایل ماه جاری سری زنان خود را در برابر بازدید کنندگان از نیوزیلند تکمیل کرد.

اعظم ، که هدایت پاکستان را “افتخار” خواند ، گفت که پاکستان ، با وجود اختلاف آشکار بین دو تیم ، زیمبابوه را دست کم نمی گیرد.

وی گفت: “ما به هیچ عنوان با زیمبابوه رفتار سبكی نخواهیم داشت.” “برای ما ، هر لحظه مهم است و پیروزی قانع کننده مقابل زیمبابوه ما را در موقعیت خوبی برای سری های بعدی نگه می دارد.”

پاکستان ، ششم در رده بندی ODI تا 14th در زیمبابوه ، با وجود یک ترکیب ثابت مبارزه با هدایت اعظم و بولینگ قوی علی رغم داشتن محمد امیر رهبر مطمئن ، یک محبوب مهم است.

آنها 52 بازی از 59 ODI را مقابل زیمبابوه با تنها چهار شکست ، دو تساوی و یک مسابقه به دست آوردند.

گذشته از مشکلات زیمبابوه در خارج – شورای بین المللی کریکت سال گذشته آنها را به دلیل دخالت سیاسی به مدت سه ماه به حالت تعلیق درآورد – این تیم در هشت بازی باخت به ODI.

از آخرین پیروزی خود در ODI ، آنها در خانه در مقابل امارات در آوریل 2019 2-0 به هلند ، 3-0 به ایرلند و 3-0 به بنگلادش باخته اند.

کاپیتان جدید Why Chibhabha که اوایل امسال کاپیتان زیمبابوه بود ، گفت: “برای ما بسیار مهم است که خیلی خوب بازی کنیم.”

“بازی های سوپرلیگ بسیار مهم است زیرا ما باید جواز حضور در جام جهانی را بدست آوریم که در سال 2019 آن را از دست دادیم.”

Chibhabha ، یکی از شش بازیکن زیمبابوه در این تیم که در سال 2015 تور پاکستان را تجربه کرده است ، امیدوارم که در این زمینه التون چیگومبورا ، شان ویلیامز ، برندان تیلور و کریگ اروین را تجربه کرده باشد.

جدا شدگان:

بالا رفته

پاکستان: بابر اعظم (ناخدا) ، حیدر علی ، عبدالله شفیق ، امام الحق ، هریس سهیل ، عبیدعلی ، فهار زمان ، محمد حافظ ، خوشدیل شاه ، محمد رضوان ، افتخار احمد ، فهیم اشرف ، عماد ناشی ، روهیم افریدی ، محمدحسین ، هریس رئوف ، موسی خان ، وهاب ریاض ، عثمان قدیر ، ظفر گوهر.

زیمبابوه: چرا Chibhabha (کاپیتان) ، فراز اکرم ، رایان بورل ، برایان چاری ، Tendei Chatara ، التون Chigumbura ، Tendai Chisora ​​، کریگ اروین ، Tinashe Komunhukamwe ، Wesley Madhaumveri ، Wellington Masakadza ، Carl Mummashi ، Rhumba Mumba ، Rymba ، برندان تیلور ، دونالد تیرپان ، شان ویلیامز.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]