پاسخ حماسی ساچین تندولکار به آیا تا به حال توسط آرجون کشیده شده اید؟ سوال

ساچین تندولکار، اسطوره باتینگ، در سال 2013 از حرفه ملی خود بازنشسته شد. با وجود این، این بازیکن همچنان در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. برای کسانی که آشنا نیستند، Tendulkar همچنان رکورد بیشترین دویدن های بین المللی (34357) و بیشترین قرون بین المللی (100) را دارد. آخرین چیزی که باعث می شود هواداران ساچین لحظاتی را گرامی بدارند، اولین بازی پسرش آرجون تندولکار در لیگ برتر هند است، آن هم برای هندی های بمبئی، تیمی که خود ساچین در روزهای بازیش بخشی از آن بود.

روز جمعه، ساچین به طرفدارانش فرصتی عالی داد تا از طریق یک جلسه پرسش و پاسخ در توییتر با او تعامل کنند. “اولین #AskSachin من اینجا در توییتر. چند سوال جالب بپرسید!” اسطوره کریکت قبل از اینکه طرفداران حساب کاربری او را با سؤالات بمباران کنند نوشت.

چیزی که توجه آنها را به خود جلب کرد این سوال بود که “آیا هیچ وقت آرجون شما را بیرون کشید؟”

به این، ساچین پاسخ داد، “بله، یک بار در لرد، اما آرجون را یادآوری نکن!”

آرجون یک ضربان‌دار بازوی چپ و یک بازوی چپ است. اگرچه او قبلاً در فصل جاری حدود پنج اور بازی کرده و یک ویکت گرفته است، اما هنوز فرصتی برای ضربه زدن در این رویداد بزرگ پیدا نکرده است. سرعت بولینگ او از 120 ثانیه متغیر است.

هندی های بمبئی آرجون را به قیمت 30 میلیون روپیه در حراج های IPL 2022 خریداری کردند.

از سوی دیگر ساچین 78 مسابقه انجام داد و 2334 دوش با میانگین 34.84 به ثمر رساند. او یک قرن و 13 نیم قرن را به پایان رساند.

در طول اولین حضور آرجون تنولکار در IPL، ساچین پیامی تکان دهنده را در توییتر به اشتراک گذاشت.

“آرجون، امروز شما یک گام مهم دیگر در سفر خود به عنوان یک کریکت باز کرده اید. به عنوان پدر شما، کسی که شما را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می دانم که شما همچنان به آن احترامی که شایسته آن است می گذارید و بازی شما را دوست خواهد داشت.”

“شما برای رسیدن به اینجا واقعا سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این آغاز یک سفر زیباست. بهترین ها!» بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود اضافه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله