پادشاهان پنجاب پیش بینی یازدهم مقابل هندی های بمبئی، IPL 2023: ناتان الیس جایگزین كاغیس رابادا می شود؟

پس از شکست چنای سوپر کینگز (CSK)، پنجاب کینگز (PBKS) اکنون در مسابقه IPL 2023 در موهالی به مصاف هندیز بمبئی (MI) خواهد رفت. با پنج برد از 9 بازی، PBKS در رده ششم جدول امتیازات قرار دارد و تنها برای دومین بار در این فصل به دنبال بردهای متوالی است. PBKS در اوج بازی به جز بازی مقابل CSK مشکل داشت. در بازی معکوس ماه گذشته، PBKS بمبئی را در استادیوم وانخده شکست داد.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم ممکن است برای PBKS XI در مقابل MI وجود داشته باشد:

بازگشت Shikhar Dhawan یک تقویت کننده برای PBKS بوده است، در حالی که بازکننده جوان Prabsimran Singh نیز همچنان به تاثیرگذاری خود ادامه می دهد. داوان و پرابسیمران پایه محکمی در برابر CSK گذاشتند و PBKS بار دیگر بر این جفت تکیه کرد.

در رده میانی، لیام لیوینگستون، سام کوران و جیتش شارما، ضربه‌باز، ضربه‌های مهمی زده‌اند و داوان امیدوار است که واحد ضربه‌زنی بتواند یک بار دیگر کلیک کند.

سیکندررضا با بازی های پیروزمندانه اش با چوب و توپ در این فصل برای PBKS افشاگری شده است.

ناتان الیس احتمالاً با آرشدیپ سینگ هدایت حمله سرعت را بر عهده خواهد داشت. الیس به احتمال زیاد جایگزین کاگیسو رابادا می شود که تاکنون در بهترین فرم نبوده است.

طلسم چرخش پا راهول چهار در اورهای میانی نیز در پیست وانخده که معمولاً صاف و پرنده است بسیار مهم خواهد بود.

XI پیش بینی شده PBKS در برابر M.I: شیخار داوان، پرابهسیمران سینگ، لیام لیوینگستون، سیکاندار رازا، جیتش شارما (WK)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، ناتان الیس، راهول چهار، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله