پادشاهان پنجاب پیش بینی یازدهم در برابر شوالیه سواران کلکته، IPL 2023: آیا کاگیسو رابادا مکانی پیدا خواهد کرد؟

IPL 2023: KKR در مسابقه بعدی به مصاف PBKS خواهد رفت© BCCI

پنجاب کینگز روز دوشنبه در Eden Gardens در کلکته در مسابقه IPL 2023 به مصاف Kolkata Knight Riders خواهد رفت. PBKS در حال حاضر با پنج برد در ده مسابقه در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. تیم شیخار داوان پس از مواجهه با شکست سنگین شش ویکت در یک مسابقه پرگل به این دیدار خواهد رفت. در این درگیری، PBKS پروتئاس پیسر کاگیس رابادا را نیمکت نشین کرد و با ناتان الیس پیش افتاد. با این حال، جالب است که ببینیم آیا رابادا جایگاه خود را در یازده نفر بازی خواهد کرد یا خیر.

پنجاب کینگز با داشتن یک حمله بولینگ خوب با ناتان الیس، سام کوران و آرشدیپ سینگ، نتوانست در 214/3 دفاع کند زیرا MI با هفت توپ باقی مانده به خانه تاخت.

الیس تنها با چهار توپ نقطه امتیاز 2/34 را گرفت، در حالی که آرشدیپ از 3.5 اورهای خود با چهار توپ نقطه 1/66 را گرفت. Curran (0/41) بیشترین اجراها را به بیرون درز کرد زیرا KKR باید رویکردی مشابه در برابر این سه نفر پیدا کند.

در جبهه ضربه زدن، لیام لیوینگستون، شیخار داوان و جدیدترین ستاره نگهبان ویکت جیتش شارما ستون فقرات آنها بودند زیرا حمله بولینگ KKR می توانست این سه نفر را محدود کند.

پیش‌بینی‌شده PBKS XI در مقابل KKR: پرابسیمران سینگ، شیخار داوان (ج)، متیو شورت، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (هفته‌انه)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، ریشی داوان، راهول چهار، آرشدیپ سینگ.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله