پادشاهان پنجاب پیش‌بینی می‌کنند یازدهم در برابر تایتان‌های گجرات، IPL 2023: چه کسی راه را برای لیام لیوینگستون باز می‌کند؟

پنجاب کینگز در بازی آتی خود در IPL 2023 روز پنجشنبه در موهالی به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت. پس از دو برد متوالی در مبارزات انتخاباتی خود، پنجاب کینگز در بازی مقدماتی IPL 2023 به شدت توسط SunRisers Hyderabad با هشت ویکت شکست خورد. هنگامی که از بازیکنان PBKS خواسته شد ابتدا ضربه بزنند، خفاش‌کنندگان PBKS موفق به ارائه نشدند زیرا در 15 اوور به 88/9 کاهش یافتند. . تنها لطف نجات دهنده برای تیم، کاپیتان آنها شیخار داوان بود که از ابتدا مانند یک ارتش تک نفره ایستاد و مجموع را در 20 اور به 143 بر 9 رساند و در 99 توپ از 66 توپ شکست ناپذیر ماند. بعداً SRH به راحتی به هدف رسید. فقط در 17.1 اور.

تیم PBKS از خدمات لیام لیوینگستون، بتمن ستاره انگلیسی خود، که منتظر تایید هیئت مدیره برای مصدومیتش بود، محروم بود. از آنجایی که او پس از دریافت مجوز به تمرینات تیم پیوسته است، انتظار می رود اولین بازی فصل خود را مقابل گجرات تایتانز انجام دهد.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای انجام این کار باید در مجموع خود را در برابر PBKS که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سخت‌ترین تیم‌ها برای شکست دادن است، کنار هم بکشند. . .

بر اساس فرم فعلی آنها، باخت PBKS در هشت ویکت مقابل سانرایزرز حیدرآباد با توجه به شکل کاپیتان آنها، شیخار داوان و آرشدیپ سینگ، اسپینر جوان بازوی چپ، می تواند یک اتفاق نادر باشد.

مسابقات داوان در حیدرآباد در 9 آوریل گواهی بر انعطاف پذیری استوارها و توانایی او در حفظ آرامش زمانی بود که ویکت ها مانند پین در انتهای دیگر سقوط کردند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم Playing XI PBKS می تواند باشد:

PBKS در مقابل GT XI پیش بینی شد: شیخار داوان (ج)، پرابسیمران سینگ، لیام لیوینگستون، جیتش شارما، سیکاندار رازا/بانوکا راجاپاکسا، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، راهول چهار، ناتان الیس، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله