“و سپس من فکر کردم”: سوریاکومار یاداو در رویکردی که به بازیابی فرم برای IPL 2023 کمک کرد

بمبئی:

یک رویکرد آرام تمام تفاوت را برای Suryakumar Yadav ایجاد کرد، کسی که در روز یکشنبه پس از جمع آوری تنها 16 ران در سه مسابقه قبلی خود در IPL، امتیاز عالی 43 را به ثمر رساند. سوریاکومار، شماره یک جهان در تنیس T20I، امتیازات 15، 1 و 0 را قبل از زدن توپ 25 توپ 43 به دست آورد که دارای چهار مرز و سه شش شش بود. آرام شدم و به راحتی به ویکت نزدیک شدم و برای 6-7 توپ اول وقت گذاشتم. و سپس فکر کردم که اگر نگاه کنم، می‌توانم جلوتر بروم.»

ما فقط باید در 7-10 اور اول هوشمندانه ضربه بزنیم و سپس متوجه خواهیم شد که چه نوع قدرت شلیک داریم. امروز هم همین کار را انجام دادیم و امیدوارم در بازی های بعدی هم این کار را انجام دهیم.” او گفت که اعضای تیم در گودال صحبت کردند که باید از پیروزی بازی گذشته شتاب بگیرند.

«بچه ها نمایشی به راه انداختند. دوست داشتم بازی را تمام کنم، اما با این وجود از نحوه بازی تیم بسیار راضی بودم.

بعدازظهر فکر می‌کردیم که ویکت کمی خشک است، اما نحوه ضربه زدن پسرها در عصر تغییر کرد. در وانخده در بازی های روزانه 160-170 امتیاز خوبی است اما کیشان شروع خوبی به ما داد. “ایشان کیشان یک تعقیب و گریز موفق را با یک توپ 25 توپ 58 با پنج مرز و به همان تعداد شش تا در بالای دستور ترتیب داد.

سوریاکومار همچنین پیوش چاولا (19/1 در 4 اور) را به خاطر “طلسم افسانه ای” خود در طول اینینگ های KKR تمجید کرد.

او با فشار دستش را بالا برد». نیتیش رانا، کاپیتان KKR از عملکرد بولینگ تیمش راضی نبود.

فکر می‌کنم ما می‌توانیم در پاورپلی بهتر بازی کنیم. من قطعاً می خواهم که واحد بولینگ من نتایج بیشتری داشته باشد. یک یا دو مسابقه خوب است، اما پنج بازی گذشته است.”

“مردم می توانند روزهای مرخصی داشته باشند، اما در بازی های پشت سر هم، به عنوان یک واحد آسیب می زند. اما ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم بهبود پیدا کنیم.” رعنا گفت که تیمش 15-20 ران کوتاه است.

از پی سی بای (پیوش چاولا) به خاطر نحوه ضربه زدن به شاخه تشکر می کنم. من برای ونکی احساس بدی دارم. شما خیلی خوب بازی می کنید، قرن ها در یک روز در بازی بمبئی گل می زنید و در نهایت در تیم بازنده قرار می گیرید. براش احساس تاسف می کنم.

زمانی که بهترین توپ‌بازان ما قصد دویدن دارند، چیزی برای گفتن وجود ندارد. نحوه بازی ایشان مقابل نارین.» ونکاتش ایر بازیکن KKR که با 51 توپ 104 بازیکن برتر مسابقه شناخته شد، گفت: “اگر با یک امتیاز برنده به پایان می رسیدم خوشحالتر می شدم، اما با این وجود از تلاشم راضی هستم.

این نقشی است که مدیریت به من داده است و وظیفه من جبران آنهاست. واضح است که ویکت بسیار خوبی بود. وقتی آن 30-40 دوش را به ثمر برسانید، امتیاز دادن آسان می شود. واقعاً خوشحالم که صدی را به دست آوردم.» ایر گفت که برنامه بازی او این بود که نگذارد حمله توپ جدید MI استراحت کند.

هنگامی که به آنها اجازه دهید حل شوند، کار دشوار می شود. بنابراین من فقط نمی خواستم به آنها اجازه استراحت بدهم. به محض اینکه تاب از بین رفت، بازی با آن آسان تر می شود.

وقتی کاری برای تیم انجام می دهید، تمام دردها را فراموش می کنید. ویکت خیلی خوب بود و من از آن لذت بردم.

از گذشته، فکر می‌کنم ما 15-20 ران کمتر گلزنی کردیم و راهی که MI رفت، آنها می‌توانستند با یک اوور بیشتر گل بزنند، اما بله، ما کوتاهی کردیم.» PTI PDS PDS AH AH

موضوعات مطرح شده در این مقاله