وینش فوگات از پسر عمویش بابیتا فوگات می خواهد که اعتراض کشتی گیران را تضعیف نکند.

عکس فایل از وینش فوگات.© PTI

جنگ لفظی در روز شنبه بین پسرعموهای فوگات، وینیش و بابیتا درگرفت و اولی از دومی خواست که اعتراضات مداوم کشتی‌گیران علیه شاران سینگ، رئیس WFI Brij Bhushan را “آب نزند”. کشتی گیران برتر کشور از جمله وینیش، ساکشی مالیک و باجرانگ پونیا از روز یکشنبه اعتراض کرده اند و خواستار محاکمه سینگ به اتهام آزار و اذیت جنسی و ارعاب شده اند. «خواهر بابیت، اگر برای حقوق مجروحان دفاع نمی‌کنید، با دستان بسته از شما می‌خواهم که جنبش ما را تضعیف نکنید. سال‌ها طول کشید تا زنان علیه سوءاستفاده‌کنندگان خود صحبت کنند. وینش در توییتر خود نوشت: تو هم یک زن هستی، سعی کن درد ما را بفهمی.

بابیتا پیشتر در توئیتی درباره سفر پریانکا گاندی وادرا، رهبر کنگره به جانتار مانتار برای دیدار با کشتی گیران معترض، توئیت کرده بود.

بابیتا که در آخرین انتخابات مجلس دعوا کرد و در آخرین انتخابات مجلس شرکت کرد، برگه هاریانا از BJP را از دست داد: “پریانکا وادرا به جانتار مانتار به همراه منشی شخصی خود ساندیپ سینگ رسید تا برای زنان مبارز عدالت طلب کند، اما خود مرد به بدرفتاری با زنان و توهین به یک زن دالیت متهم شد.” حساب توییتر او می گوید.

پلیس دهلی روز جمعه دو FIR را در ارتباط با اتهامات آزار و اذیت جنسی زنان کشتی گیر علیه بریج بوشان شاران سینگ، رئیس WFI ثبت کرد.

اولین FIR مربوط به اتهاماتی است که توسط افراد زیر سن قانونی که تحت قانون حمایت از کودکان در برابر جرائم جنسی (POCSO) به همراه بخش های مربوطه از قانون مجازات هند که با تواضع ناشایست سروکار دارند، ثبت شده اند.

یک FIR دوم برای انجام تحقیقات جامع در مورد شکایات شاکیان جزئی تحت بخش های مربوطه IPC در رابطه با اهانت به حیا ثبت شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله