ویرات کوهلی “نگران نقطه عطف” است: ستاره سابق نیوزیلندی RCB Star را به دلیل نزدیک شدن به نیم قرن آهسته مورد انتقاد قرار داد.

ویرات کوهلی در بازی RCB vs LSG.© BCCI/IPL

ویرات کوهلی روز دوشنبه 46مین نیم قرن خود را در لیگ برتر هند به ثمر رساند. کاپیتان سابق رویال چلنجرز بنگلور در بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز به رکورد 50 ران در 35 توپ رسید. این نیم قرن دوم او در IPL 2023 بود. با این حال، کوهلی از 25 توپ به 42 رسید. او 10 توپ گرفت تا 8 ران بعدی را به ثمر برساند. این رویکرد کند به مذاق سیمون دال بازیکن سابق نیوزلند خوش نیامد که برای پخش کننده های رسمی اظهار نظر می کرد.

“کهلی مانند یک قطار شروع کرد. او با چکش و انبر بازی کرد زیرا شوت های زیادی می زد. از 42 تا 50 او 10 توپ به ثمر رساند. نگران نقطه عطف بود. فکر نمی کنم در این بازی فضای بیشتری برای آن وجود داشته باشد. فقط به راه خود ادامه دهید، به خصوص با در دست داشتن ویکت در این مرحله. شما باید ادامه دهید.”

در مورد بازی، فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، ویرات کوهلی و گلن ماکسول همگی نیم قرن موفق شدند تا رویال چلنجرز بنگلور را به امتیاز قابل توجه 212 برای دو در برابر لاکنو سوپر جاینت برسانند.

در حالی که دو پلسیس 79 توپ از 46 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند، کوهلی در ابتدا با 61 دوش 44 توپی خود در مرکز صحنه قرار گرفت، زیرا این دو پس از ارسال به بات، 96 دوش را برای ویکت افتتاحیه به اشتراک گذاشتند. پس از یک شروع آرام، کهلی اوش خان را در اور دوم متوالی شش و چهار شکست داد تا سرعت را بالا ببرد.

زمانی که کاپیتان سابق هند در اوور چهارم، کاسه‌زن را برای سه مرز شکست، آوش دوباره در آستانه خشم کوهلی قرار گرفت.

کوهلی با اعتماد به نفس بالا، Krunal Pandya را از روی حصار در اوور بعدی کشید. کوهلی در بهترین حالت خود بود که مستقیماً روی سر مارک وود برای یک مرز ضربه زد و سپس کاسه‌زن را تا حداکثر میدویکت عمیق کشید.

کوهلی پنجاه سالگی خود را با تک گل راوی بیشنوی در اوور نهم بالا آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله